ارائه پیشنهاد بستن مرزهای منطقه شنگن توسط ماکرون

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ارائه پیشنهاد بستن مرزهای منطقه شنگن توسط ماکرون
ارائه پیشنهاد بستن مرزهای منطقه شنگن توسط ماکرون  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور فرانسه پیشنهاد بسته شدن مرزهای منطقه شنگن تا ماه سپتامبر را به دلیل شیوع ویروس کرونا ارائه کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال تلویزیونی BFMTV، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه پیشنهاد بسته شدن مرزهای منطقه شنگن به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا را تا ماه سپتامبر ارائه کرد.

کشورهای عضو ناتو شنگن نظامی ایجاد می کنند - اسپوتنیک ایران
کشورهای عضو ناتو "شنگن نظامی" ایجاد می کنند

صبح جمعه، رئیس جمهور فرانسه با رهبران اتحادیه کارگری و کارفرمایان یک کنفرانس ویدئویی برگزار کرد. یکی از حاضرین در این کنفرانس به این کانال تلویزیونی گفت که رئیس جمهور در این جلسه اعلام داشته است کشورهای عضو شنگن در نظر دارند تا مرزهای این اتحادیه را حداقل تا ماه سپتامبر بسته نگه  دارند.

در همین راستا، ماکرون در این کنفرانس در مورد تغییر وضعیت در جهان با شیوع بیماری همه گیر کرونا صحبت کرد. به صورت ویژه، رئیس جمهور فرانسه به ایالات متحده، جایی که بحران در آن به درازا کشیده و این کشور دیرتر به زمان اوج بیماری می‌رسد، اشاره کرد. به گفته ماکرون، اوضاع در آفریقا متفاوت است و در آسیا موج دوم شیوع ویروس ممکن است رخ دهد.

ماکرون افزود: بستن مرزهای منطقه شینگن می‌تواند بر بهبود وضعیت اقتصادی تأثیر بگذارد. رئیس دولت همچنین تأکید کرد که افرادی که امیدوار به خروج از کشور بودند، اکنون خود را در یک مخمصه یافته‌اند.

این کانال تلویزیونی همچنین اعلام کرد که ماکرون ممکن است آنچه را که در طی این کنفرانس ویدئویی مورد بحث قرار گرفته است، در طول سخنرانی خود با مردم کشورش در روز دوشنبه اعلام کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала