تعداد جان باختگان ویروس کرونا در ایتالیا به مرز ۱۹ هزار نفر رسید

© REUTERS / Flavio Lo Scalzoتعداد جان باختگان ویروس کرونا در ایتالیا به مرز ۱۹ هزار نفر رسید
تعداد جان باختگان ویروس کرونا در ایتالیا به مرز ۱۹ هزار نفر رسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنا به اعلام مدیر کل اداره دفاع مدنی ایتالیا تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور از مرز ۹۸ هزار نفر عبور کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، آنجلو بورلی، مدیر کل اداره دفاع مدنی ایتالیا اظهار داشت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا به یکصد هزار نفر نزدیک می‌شود، در شبانه روز گذشته ۱۳۹۶ مورد جدید ثبت شده است، تعداد قربانیان ۵۷۹ نفر افزایش یافته و تقریباً به ۱۹ هزار نفر رسیده است.

روند رشد تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا کاهش یافت - اسپوتنیک ایران
روند رشد تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا کاهش یافت

به گفته بورلی، تعداد کل مبتلایان از ابتدای شیوع این بیماری همه گیر در ایتالیا، از جمله کسانی که جان خود را از دست داده و بهبود یافته اند، به ۱۴۷.۵ هزار نفر رسیده است. این در حالی است که روز پنجشنبه این رقم ۱۴۳.۶ هزار نفر بود.

مدیرکل اداره دفاع مدنی ایتالیا در نشست خبری معمول روزانه خود اعلام کرد: تا به امروز ۹۸۲۷۳ نفر به این ویروس آلوده شده اند، تعداد افراد مبتلا در یک روز ۱.۳۹۶ نفر افزایش یافته است.

افزایش تعداد قربانیان در یک روز در ایتالیا پس از افزایش در روز پنجشنبه دوباره کاهش یافته است. در یک روز، بر اثر ویروس کرونا، ۵۷۹ نفر جان باختند. تعداد کل جان باختگان در ایتالیا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به ۱۸۸۵۸ رسیده است.

بورلی همچنین افزود: تعداد بهبود یافتگان به ۳۰۴۵۵ افزایش یافته است، در یک روز گذشته تعداد افراد بهبود یافته ۱۹۸۵ نفر افزایش یافته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала