ترامپ گزارش ماه نوامبر سازمان اطلاعات آمریکا درباره کرونا را خبر جعلی دانست

© REUTERS / Carlos Barriaترامپ گزارش ماه نوامبر سازمان اطلاعات آمریکا درباره کرونا را خبر جعلی دانست
ترامپ گزارش ماه نوامبر سازمان اطلاعات آمریکا درباره کرونا را خبر جعلی دانست  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا خبر منتشره درباره پیش بینی ماه نوامبر سازمان اطلاعات کشورش را كه گفته می شود در آن مورد همه گیر شدن كروناویروس صحبت شده ، جعلی و فیک دانست.

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ  در پاسخ به توییتی درباره انتشار اخبار نادرست نادرست توسط شبکه تلویزیونی  Е ABC News در توییتر نوشت: "این اخبار جعلی  ABC News است. آنها هنگام انتشار این داستان جعلی و خیالی می دانستند شده اشتباه کرده اند! "

​در تاریخ 8 آوریل ، ABC News گزارش داد گویا سازمان اطلاعات آمریكا در نوامبر 2019 درباره عواقب كروناویروس به دولت دونالد ترامپ هشدار داده بود . خاطرنشان می شود که پس از آن سرویس های اطلاعاتی گزارشی را منتشر کردند که در آن این بیماری عفونی تشریح شده و گفته می شود ساکنان ووهان به تدریج به ویروس کرونا مبتلا شده اند و این وضع نه تنها در زندگی مردم بلکه بر تجارت در منطقه نیز تأثیر گذاشته است.

در حال حاضر ، ایالات متحده از نظر تعداد موارد به کووید ـ 19 رتبه اول را در جهان دارد. از 10 آوریل ، 462 هزار مورد ابتلا در این کشور به ثبت رسیده است ، 16.5 هزار نفر فوت کرده اند و 25.4 هزار نفر نیز درمان شده اند.

نوع جدید ویروس کرونا تقریبا درسراسر  جهان شیوع یافته است. براساس آمار سازمان بهداشت جهانی ، بیش از 1.5  میلیون نفر به آن مبتلا شده و بیش از 80  هزار نفر درگذشته اند.

جدی ترین وضعیت در ایالات متحده آمریکا ، اسپانیا و ایتالیا است. در چین که شیوع ویروس کرونا از آنجا آغاز شد ، چند روز پیش اعلام شد که شیوع این ویروس متوقف شده است. 7 آوریل ، مقامات چینی خروج  مردم از ووهان را که اولین موارد ابتلا  در آنجا در اواخر ماه دسامبر رخ داده بود، آزاد  کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала