ثبت بیش از ۹۰ مورد ابتلای مجدد به کرونا در کره جنوبی

© REUTERS / Kim Hong-Jiثبت بیش از ۹۰ مورد ابتلای مجدد به کرونا در کره جنوبی
ثبت بیش از ۹۰ مورد ابتلای مجدد به کرونا در کره جنوبی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پزشکان کره جنوبی از ابتلای مجدد برخی افراد بهبود یافته از بیماری کرونا در این کشور خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی اعلام کرد که ۹۱ نفر در این کشور پس از بهبود یافتن از بیماری کرونا، مجددا به آن مبتلا شده‌اند.

این افراد پس از بهبودی قرنطینه شده و پزشکان مجدداً آنها را برای بررسی وجود ویروس در بدنشان مورد بررسی قرار دادند. نتایج آزمایش ابتلای این افراد به ویروس کرونا مثبت بود.

کره جنوبی محموله کمک های پزشکی راهی ایران می کند - اسپوتنیک ایران
کره جنوبی محموله کمک های پزشکی راهی ایران می کند

محققان از سلولهای ریه این شهروندان نمونه گرفتند تا تحلیل‌های دقیق تری انجام دهند. دانشمندان می‌خواهند دریابند که آیا بدن یک فرد آلوده دوباره می تواند آنتی بادی (پادتن) بر علیه ویروس کرونا تولید کند یا خیر. علاوه بر این، کارشناسان در نظر دارند بررسی کنند که آیا افرادی که پادتن در بدنشان موجود است، می‌توانند عفونت را به افراد دیگر منتقل کنند یا خیر.

آژانس خبری کره جنوبی اعلام کرد كه ویروس کرونا در این کشور مجددا فعال شده است، زیرا پزشكان آزمایشات مكرر را تقریباً بلافاصله پس از پایان قرنطینه آغاز کرده‌اند. در همین حال، متخصصان کره‌ای اعلام کردند كه این عفونت در بدن انسان ممكن است برای مدتی در حالت پنهان وجود داشته باشد.

تا ۱۰ آوریل، ۱۰،۴۴۰ مورد از عفونت ویروس کرونا در کره جنوبی گزارش شده است.  تاکنون بیش از هفت هزار نفر از مبتلایان در این کشور بهبود یافته‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала