افزایش تعداد قربانیان کرونا در امریکا ادامه دارد : مرگ 1904 نفر دیگر

© REUTERS / Stefan Jeremiahادامه افزایش قربانیان کرونا در امریکا: جدیدترین آمار
ادامه افزایش قربانیان کرونا در امریکا: جدیدترین آمار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشگاه جان هاپکینز اعلام کرد تعداد قربانیان نوع جدید ویروس کرونا در ایالات متحده در طی 24 ساعت گذشته 1904 نفر بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، این 61 نفر کمتر از روز قبلی است. در کل 16672 نفر در اثر عوارض مربوط به کرونا ویروس در امریکا جان باخته اند. یک روز پیش ، این رقم 14،768 نفر بود.

تعداد موارد تائید شده ابتلا به کروناویروس در این کشور به 465 هزار نفر رسیده است و بیش از 25 هزار نفر بهبود یافته اند.

بيش از 150 پايگاه نظامي آمريکا در معرض خطر کرونا  - اسپوتنیک ایران
بيش از 150 پايگاه نظامي آمريکا در معرض خطر کرونا

نوع جدید ویروس کرونا تقریبا درسراسر  جهان شیوع یافته است. براساس آمار سازمان بهداشت جهانی ، بیش از 1.5  میلیون نفر به آن مبتلا شده و بیش از 80  هزار نفر درگذشته اند.

جدی ترین وضعیت در ایالات متحده آمریکا ، اسپانیا و ایتالیا است. در چین که شیوع ویروس کرونا از آنجا آغاز شد ، چند روز پیش اعلام شد که شیوع این ویروس متوقف شده است. 7 آوریل ، مقامات چینی خروج  مردم از ووهان را که اولین موارد ابتلا  در انجا در اواخر ماه دسامبر رخ داده بود  ، آزاد   کردند.

تاکنون  بیش از 9 هزار  مورد ابتلا به کرونا در روسیه ثبت شده است. حدود 600 نفر از مبتلایان پس از درمان از بیمارستانها مرخص شده اند. از ساکنان کشور خواسته شده که رژیم قرنطینه خانگی  را رعایت کنند،  بدون وجود ضرورت  خانه هایشان را ترک نکنند و در بیرون از خانه حداقل یک و نیم متر از دیگران فاصله بگیرند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала