افزایش بی سابقه محبوبیت ترامپ در آمریکا ادامه دارد

© REUTERS / Kevin Lamarqueافزایش بی سابقه محبوبیت ترامپ در آمریکا ادامه دارد
افزایش بی سابقه محبوبیت ترامپ در آمریکا ادامه دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
میزان محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در شرایط شیوع بیماری همه گیر کرونا ویروس به رکورد جدیدی رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک به ، نتایج نظرسنجی از افکار عمومی انجام شده که از 4 تا 7 آوریل ، به سفارش شبکه تلویزیونی فاکس نیوز انجام شده، حاکی از این است.

براساس ارقام منتشره ، 49 درصد از نظرخواهی شدگان کار ترامپ را تأیید می کنند. 49 درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی  مخالف وی بودند  و 2 درصد نظر خود را نگفتند.

طی نظرسنجی های قبلی فاکس نیوز، تعداد هواداران ترامپ از 48 درصد تجاوز نکرده بود. به گفته کارشناسان ، چنین شاخص هایی به این واقعیت مربوط می شود که شهروندان اقداماتی را که مسئولان در رابطه با شیوع کرونا ویروس انجام می دهند ، مناسب می دانند.

ترامپ: برای رهبر کره شمالی سلامتی آرزو می کنم  - اسپوتنیک ایران
ترامپ: آمریکا به بالاترین نقطه منحنی شیوع کرونا رسیده است

خاطرنشان می شود که 94 درصد از نظرخواهی شدگان کروناویروس ابراز نگرانی کردند. 6 درصد باقیمانده گفتند به این خاطر نگران نیستند.

در تاریخ 6 آوریل ، ترامپ "نور در انتهای تونل" و امید به پایان شیوع ویروس کرونا را دیده و خاطرنشان كرد : كاهش تعداد موارد مرگ و میر ناشی از کرونا ویروس در نیویورک نشانه خوبی است.

در حال حاضر ، ایالات متحده از نظر تعداد موارد به کووید ـ 19 رتبه اول را در جهان دارد. از 10 آوریل ، 462 هزار مورد ابتلا در این کشور به ثبت رسیده است ، 16.5 هزار نفر فوت کرده اند و 25.4 هزار نفر نیز درمان شده اند.

نوع جدید ویروس کرونا تقریبا درسراسر  جهان شیوع یافته است. براساس آمار سازمان بهداشت جهانی ، بیش از 1.5  میلیون نفر به آن مبتلا شده و بیش از 80  هزار نفر درگذشته اند.

جدی ترین وضعیت در ایالات متحده آمریکا ، اسپانیا و ایتالیا است. در چین که شیوع ویروس کرونا از آنجا آغاز شد ، چند روز پیش اعلام شد که شیوع این ویروس متوقف شده است. 7 آوریل ، مقامات چینی خروج  مردم از ووهان را که اولین موارد ابتلا  در انجا در اواخر ماه دسامبر رخ داده بود  ، آزاد   کردند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала