ساخت اسلحه پیشرفته 203 میلی متری مدرن توسط ارتش روسیه

اشتراک
سلاح جدید 2S7M "Malka" در حال آماده سازی برای تولید انبوه توسط ارتش روسیه است.

به گزارش اسپوتنیک، اسلحه "مالکا" نسخه اصلاح شده اسلحه خودران 2S7 "شوروی" است که یکی از قدرتمندترین قطعات توپخانه ای به کار رفته در جهان است. در اسلحه خودران مدرن شده دیگر از تولیدات خارجی استفاده نمی کند و روسیه آنها را با لوازم داخلی جایگزین کرد و همچنین تعدادی از وسایل داخل این اسلحه را  به روزرسانی کرده است.

اسلحه روسی - اسپوتنیک ایران
بزرگترین خریداران اسلحه روسی

اسلحه های خودران مالکا2 با جعبه دنده، مکانیسم های توزیع و منبع تغذیه جدید جایگزین شدند، بر روی آن دستگاه های نظارتی مدرن تر، تجهیزات واسطه و یک ایستگاه رادیویی نصب شد. این کار توسط متخصصان شرکت Uraltransmash انجام شده است.

پیش از این گزارش شده بود که اسلحه مالکا، دیگر از موتور و جعبه دنده اتومبیل اوکراینی استفاده نمی کند و این امر باعث شد وابستگی به تجهيزات خارجی در بحران روابط بین روسیه و اوکراین از بین برود.

در مقاله منتشر شده توسط این شرکت در خصوص Malka 2S7M آمده است: "این به روز رسانی باعث بهبود عملکرد راننده، مانور پذیری و تحرک، قابلیت کنترل فرمان و کلیه ویژگی های اساسی اسلحه می شود. نمونه اول آماده ارسال به نیروهای مسلح روسیه است و این شرکت برای نوسازی مجموعه اسلحه خودران آماده است".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала