داعش کرونا را سرباز خدا نامید

© Photo / VOAداعش کرونا را سرباز خدا نامید
داعش کرونا را سرباز خدا نامید  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان تروریستی بین المللی موسوم به دولت اسلامی (داعش، گروه ممنوعه در روسیه) پوسترهایی را حاوی تهدیداتی علیه کشورهای غربی را منتشر کرد که در آنها ویروس کرونا سرباز خدا اعلام شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه بریتانیایی ،  در هر دو نوع  پوستر منتشر شده توسط سرویس تبلیغاتی تروریست ها  چنین ادعایی مطرح شده است. در این پوسترها از جهادی ها دعوت می شود به دشمنان حملات غیر منتظره و غافلگیر کننده انجام دهند. به عنوان پس زمینه ، از عکس های شهرهای لندن و شیکاگو استفاده شده است.

این نخستین باری نیست که تروریست ها در نشریات خود به موضوع بیماری همه گیر کرونا پرداخته اند: در 24 مارس ، آنها شیوع ویروس کرونا  را مجازات جهانیان  به خاطر بت پرستی خواندند و از خداوند متعال خواستند تا "شدت درد و رنج کافران" را از بیماری کرونا ویروس افزایش دهد.

نفوذ تعداد زیادی از داعشی ها از سوریه به عراق  - اسپوتنیک ایران
داعش: از خدا خواستیم با کروناویروس کفار را عذاب دهد

در تاریخ 15 مارس ، دولت اسلامی به شبه نظامیان خود در مورد خطرات کروناویروس هشدار داد و توصیه کرد که از افراد آلوده دوری کنند ، دست های خود را قبل از غذا بشویند و از مسافرت به مناطق آلوده خودداری کنند.

براساس آخرین اطلاعات منشره دانشگاه جان هاپکینز ، بیش از 1.4 میلیون مورد ابتلا به کروناویروس در جهان ثبت شده است.

حدود  سه ماه است که جهان با ویروس کرونا درگیر است. نوع جدید کرونا ویروس در اواخر سال گذشته در شهر ووهان چین گسترش پیدا کرد، مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند. دیرتر کارشناسان  به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن  یک ویروس جدید است. در ماه مارس سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده نوع جدید کرونا ویروس یک بیماری همه گیر شده است. اکنون با گذشت سه ماه شیوع این ویروس در چین کاهش یافته و تعداد مبتلایان به آن در کشورهای دیگر رو به افزایش است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала