تحسین دروازه‌بان سابق تیم چلسی از بازیگر جوان ایرانی سریال پایتخت +عکس

© Fotolia / steevy84دروازه بان تیم تراکتورسازی توسط سپاه بازداشت شد
دروازه بان تیم تراکتورسازی توسط سپاه بازداشت شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاراکتر بهتاش در سریال ایرانی پایتخت مورد تحسین پیترچک قرار گرفت!

به گزارش اسپوتنیک، پیترچک برای بهرام افشاری که در نقش بهتاش فریبا در سریال پایتخت به ایفای نقش پرداخته بود و خود را پیترچک ایران می دانست، پیامی گذاشت.
این دروازه بان افسانه‌ای در زیر عکسی از بهتاش فریبا که در حال گرفتن توپ است نوشت: "دریافت خوبی بود"

View this post on Instagram

A post shared by مشهور سیتی (@mashhoor_city) on


این واکنش از سمت پیتر چک سبب شد تا کاربران سر ذوق بیایند و به بهتاش فریبا و بهرام افشاری بخاطر درخشش در فوتبال تبریک بگویند. بسیاری از کاربران نیز عکس این پیام را در استوری صفحه شخصی خود قرار دادند.

View this post on Instagram

A post shared by TvPixy (@tvpixy) on


گفته شده است که پیتر چک دروازه‌بان اهل جمهوری چک می‌باشد که در باشگاه چلسی بازی می‌کرد و هم‌اکنون بعد از ۱۱ سال به آرسنال پیوسته‌است. پیتر چک، سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال جمهوری چک را دارد و به همراه این تیم در مسابقات جام ملت‌های اروپا شرکت داشته‌است. همچنین چک از طرف فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال بهترین دروازه‌بان در سال ۲۰۰۵ انتخاب شده‌است.
بسیاری از کاربران معتقدند که دیده شدن یک کاراکتر در یک سریال از سمت یک دروازه بان موفق جای تحسین و تبریک به این بازیگر و عوامل سریال دارد چرا که آنقدر نقش خود را خوب و باورپذیر ایفا کرده است که در دروازه بان نبودن او در دنیای واقعی شک به وجود آمده است. بسیاری از کاربران این اتفاق را اتفاقی جالب خواندند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала