افسانه کشتی جهان پیغام اتحاد برای پیروزی به ایران مخابره کرد +ویدئو

CC BY 4.0 / IRNA / کشتی فرنگی
کشتی فرنگی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چهره عنوان‌دار کشتی جهان از آمریکا در پیامی خطاب به مردم ایران و هواداران ایرانی‌اش با اشاره به ویروس کرونا پیام اتحاد برای پیروزی را ارسال کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از جردن باروز نابغه کشتی جهان از آمریکا خطاب به مردم ایران و هوادارانش در ایران در فضای مجازی منتشر می‌شود، او می‌گوید: «در روزها و ماه‌های سختی که مردم ایران نیز همانند آمریکایی‌ها و بسیاری دیگر از مردم جهان با ویروس کرونا دست به گریبانند و صدمات جبران ناپذیری را متحمل شده‌اند. برایتان دعای خیر می‌کنم؛ ما نیز در آمریکا درگیر ویروس کرونا هستیم، اما امیدواریم و با عشق دعا می‌کنیم. می‌دانم شما هم در ایران امیدوارید و دعا می‌کنید.
مطمئنم پزشکان و پرستاران در ایران سخت تلاش می‌کنند تا از این بحران عبور کنید و به زندگی عادی بازگردید.
امیدوارم در خانه بمانید تا امنیت داشته باشید، از هم مراقبت کنید و محبت را به هم نشان بدهید. این ویروس بسیار سخت است اما اگر با هم متحد باشیم، پیروز خواهیم شد.
دلم برای شما تنگ شده و دوستتان دارم، امیدوارم هر چه زودتر شما را ببینم.»

View this post on Instagram

A post shared by Varzesh3 ورزش‌سه (@varzesh3) on

بسیاری از کاربران ایرانی از دریافت چنین پیغام دلگرم‌کننده و امیدبخشی ابراز خوشحالی می‌کنند و معتقدند جردن باروز دیدگاه و خاطرات خوبی از ایران دارد و علاقه ویژه‌ای به مردم ایران دارد. کاربران او را یک ورزشکار با اخلاق، فوق‌العاده و اسطوره می‌دانند و امیدوارند همانطور که جردن نوید پیروزی داد با اتحاد بتوان کرونا را شکست داد و این پیروزی را جشن گرفت.

View this post on Instagram

A post shared by Hooman Tavakolian #Hoomanities (@tavakpartners) on

برخی از کاربران با بیان طنزگونه عنوان می‌کنند در حالیکه مردم ایران برای آمریکایی‌ها دعای مرگ می‌کنند این مردم برای ایرانیان آرزوی صحت و سلامتی دارند، اما جمعی از کاربران این نکته را متذکر می‌شوند که مرگ بر آمریکا صدای همه ملت ایران نیست و در واقع آنان دولت آنان را دوست ندارند و نه مردم این کشور.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала