وقتی ستاره فوتبال جهان در قرنطینه خانگی موهای خود را به دستان دوست دخترش می‌سپارد +ویدئو

© AP Photo / Joel C Ryan/Invisionنکات جالبی درباره روابط کریستیانو رونالدو و دوست دخترش
نکات جالبی درباره روابط  کریستیانو رونالدو و دوست دخترش  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کریستیانو رونالدو موهای خود را به کمک دوست دخترش در خانه کوتاه کرد و این اتفاق مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، با شیوع کرونا و روزهای کرونایی که همه‌ی مردم را به نحوی درگیر کرده و شیوه‌ی زندگی آنان را تغییر داده است ویدئویی از کریستیانو رونالدو در فضای مجازی منتشر شده است که در خانه موهایش را کوتاه می‌کند و جالب‌تر اینکه او این کار را به دوست دخترش جورجیا رودریگز سپرده است و صحنه‌ی جالبی را به تصویر کشیده است که با واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

کاربران بسیاری معتقدند با توجه به اینکه سبک زندگی رونالدو با سایر مردم متفاوت است اما این اتفاق می‌تواند تشویقی برای دیگران باشد تا آنها نیز در خانه بمانند. برخی از این کاربران نیز عنوان می‌کنند بسیاری از مردم با وجود قرنطینه سراسری خواسته یا ناخواسته به این کار روی آورده‌اند و در واقع کوتاه کردن مو در خانه نیز به یک چالش جدید در فضای مجازی تبدیل شده است.

View this post on Instagram

A post shared by پیج رسمی یوونتوس دات ای ار (@juventusclubiran) on

گروهی از کاربران با نگاه طنز به این موضوع، عنوان می‌کنند یک خانم باید با آرایشگری آشنا باشد تا در چنین مواقعی بتواند به افراد خانواده کمک کند و هنر و خلاقیت خود را به نمایش بگذارد. برخی از کاربران اما با مقایسه خود با رونالدو عنوان می‌کنند که از این شرایط فقط ماشین موزر را دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала