عواقب خنده‌دار بی‌توجهی به خاموش کردن دوربین در دوران دور کاری +ویدئو

© Sputnik / Alexandr Kryazhevفشار بر اینترنت ایران در دوران خانه نشینی بیشتر از سایر کشورها است + جدول
فشار بر اینترنت ایران در دوران خانه نشینی بیشتر از سایر کشورها است + جدول - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شخصی که به صورت دور کاری در جلسه آنلاین حضور داشته پس از پایان گفت و گو فراموش می‌کند دوربین را خاموش کند و صحنه‌ای خنده‌دار شکل می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، بخش انتهایی از یک ویدئو کنفرانس در فضای مجازی منتشر می‌شود که یکی از اعضای حاضر در جلسه‌ پس از پایان این جلسه فراموش می‌کند دوربین را خاموش کند و همکارانش پس از دیدن او با ظاهر خنده‌دار و لباس راحتی بسیار متعجب می‌شوند و به او می‌خندند. آنها به سرعت با او تماس می‌گیرند و به او اطلاع می‌دهند که فراموش کرده است دوربین را خاموش کند اما این شخص از شدت خجالت از اتاق فرار می‌کند. این ویدئو با بازدید فراوان کاربران، در فضای مجازی بازنشر می‌شود و واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

کاربران بسیاری ضمن ذکر کردن فضایل دور کاری، موضوع بی‌توجهی به خاموش کردن دوربین و مسائل پیش‌بینی نشده‌ای که در حین مکالمه در خانه اتفاق می‌افتد را مطرح می‌کنند و آن را جزو بدترین اتفاقات می‌دانند. این کاربران نمونه‌های زیادی از پیشامدهای مشابهی را که برایشان رخ داده است را بازگو می‌کنند و با عنوان اینکه تمایل دارند همچنان در دور کاری به سر ببرند لذت‌هایی که در دور کاری وجود را می‌شمارند؛ از جمله اینکه نیاز نیست با کت و شلوار در جلسه حاضر شوند و به سرعت چند دقیقه قبل از جلسه می‌توان آماده شد و حتی تا آن لحظه خوابید.

View this post on Instagram

از نتایج دورکاری در زمانه ی کرونا #کرونا #دور_کاری

A post shared by Mohsen Taheri (@dr.mohsen.taheri) on

کاربرانی نیز عنوان می‌کنند این شخص باید خدا را شکر کند که کار دیگری جلوی دوربین انجام نداده است و نباید از این اتفاق ناراحت باشد چرا که غالب افرادی که در حال دور کاری‌اند در وضعیتی مشابه او در حال انجام کار هستند.
جمعی از کاربران با بیان اینکه دور کاری برای برخی افراد شرایط بسیار خوبی است و برای برخی ممکن نیست، معتقدند در حقیقت انسان‌‌ها در حال تجربه آینده‌ای پیش‌بینی شده و نه چندان دور هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала