عدم برگزاری جشن نیمه شعبان در مسجد جمکران

© AP Photo / Ebrahim Norooziعدم برگزاری جشن نیمه شعبان در مسجد جمکران
عدم برگزاری جشن نیمه شعبان در مسجد جمکران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم اعلام کرد: محدودیت‌ های ترافیکی از صبح روز چهارشنبه ۲۰ فروردین تا جمعه ۲۲ فروردین در تمام معابر منتهی به مسجد جمکران و محورهای منتهی به استان قم اجرا می‌ گردد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، عباس ذاکریان معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم اذعان داشت: تمام تصمیمات شهرداری و مدیران شهری بر اساس شرایط ایجاد شده و حفظ سلامت شهروندان گرفته خواهد شد.

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران  - اسپوتنیک ایران
خطر پیک مجدد بیماری کروناویروس در تهران

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر عدم برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران افزود: در جلسات استانداری و کمیسیون‌های مربوطه برای جلوگیری از تردد مردم تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه خبر داد و خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با حضور شهرداری، پلیس راهور، اورژانس و آتش‌ نشانی برگزار شد تصمیمات اجرایی لازم برای روزهای 20، 21 و 22 فروردین نهایی شده است.

عباس ذاکریان آغاز محدودیت‌های ترافیکی را از صبح روز چهارشنبه 20 فروردین اعلام کرد و گفت: این محدودیت‌ها در تمام معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران و بلوار پیامبر اعظم (ص) با حضور پلیس راهور اجرا می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала