رشد ۲۵ درصدی بستری ها در بیمارستان‌های تهران

© Samira Esmaeili / Sputnik Iranرشد ۲۵درصدی بستری ها در بیمارستان‌های تهران
رشد ۲۵درصدی بستری ها در بیمارستان‌های تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران اعلام نمود که در طی روزهای گذشته تعداد مراجعات بیمارستانی در تهران در حال افزایش است.

به گزارش اسپوتنیک دکتر علیرضا زالی با بیان اینکه مراجعات بیمارستانی در 48 ساعت گذشته افزایش یافته است، اظهار کرد: متأسفانه در زمانی شاهد افزایش ترددها هستیم که آمار تهران مانند گذشته در حال افزایش است. متأسفانه در بخش بستری عادی نسبت به روز گذشته با رشد 25درصدی و در بخش ICU با رشد 15درصدی در بیمارستان‌ها روبه‌رو بوده‌ایم.

نحوه کمک ارتش روسیه به صربستان برای مبارزه با کرونا - اسپوتنیک ایران
نحوه کمک ارتش روسیه به صربستان برای مبارزه با کرونا + ویدئو

وی افزود: میزان مراجعات عمومی به بیمارستان نسبت به روز گذشته 28 درصد رشد داشته است‌.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران خاطرنشان کرد: برخی افراد در ادارات دولتی و خصوصی با تشخیص خودشان عمل می‌کنند و برخی مردم گلایه کرده‌اند که "امروز به سر کار رفته‌ایم و حتی تقلیل ساعت کاری را برایمان اعمال نکرده‌اند."

وی در ادامه افزود: دولت نیز باید سریع‌تر، تمام مواردی را که می‌تواند منجر به حضور افراد در جامعه شود اعم از بسته‌های معیشتی و تسهیلات را فراهم کند. وضعیت تهران از نظر کنترل بیماری مطلوب نیست و مردم و مسئولان باید به این امر توجه داشته باشند زیرا در صورت ادامه این وضع، تیم درمانی ما خسته‌تر خواهند شد.

طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، بیش از یک میلیون بیمار مبتلا به COVID-19 در جهان ثبت شده است، بیش از 57 هزار نفر درگذشته اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала