رسانه: پزشک مبتلا به کرونا‌ویروس خودکشی کرد

© REUTERS / BENOIT TESSIERرسانه: پزشک مبتلا به کرونا‌ویروس خودکشی کرد
رسانه: پزشک مبتلا به کرونا‌ویروس خودکشی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پزشک تیم فوتبال Reims فرانسه در پی ابتلا به کرونا‌ویروس خودکشی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه Parisien، پزشک باشگاه فوتبال " Reims " فرانسه که به کرونا‌ویروس COVID-19 مبتلا شده بود اقدام به خودکشی کرد.

پیش از اقدام به خودکشی، برنارد گونزالز 60 ساله، در خانه با همسرش که او نیز بیمار بود، در قرنطینه قرار داشت. وی پیش از مرگ نامه مفصلی در مورد ارتباط بین تصمیم خود و عفونت کرونا‌ویروس به جای گذاشت.

شهردار شهر Reims، آرنو رابین که پزشک را به خوبی می‌شناخت از وجود یادداشت خودکشی آگاه شد.

وی گفت: " من با تاسف در مورد والدینش، همسر و خانواده اش فکر می کنم. او یک قربانی جانبی COVID-19 بود، زیرا آزمایش او نتیجه مثبت داد و 14 روز در قرنطینه بود." وی افزود: " من می دانم که او یادداشتی از خود به جای گذاشته و او در مورد عمل خود توضیح داده، اما من محتوای آن را نمی دانم."

در همین زمان، یکی از بازیکنان این باشگاه به این نشریه گفت که یک هفته زودتر با پزشک صحبت کرده است، اما او هرگز نگفت که به کرونا ویروس مبتلا شده است. " Reims" در شبکه های اجتماعی بدون گزارش علت مرگ وی بسیار احساساتی از گونزالز خداحافظی کرد.

اداره کل بهداشت فرانسه روز یکشنبه گزارش داد که تعداد مبتلایان به کرونا‌ویروس در این کشور از 70 هزار نفر فراتر رفته، بیش از هشت هزار نفر در بیمارستان ها و آسایشگاه‌ها فوت کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала