94 درصد مبتلایان به کرونا‌ویروس در چین بهبود یافته اند

© AP Photo / Arek Rataj94 درصد مبتلایان به کرونا‌ویروس در چین بهبود یافته اند
94 درصد مبتلایان به کرونا‌ویروس در چین بهبود یافته اند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس اعلام کمیته بهداشت چین، تاکنون 94 درصد از افراد آلوده به کرونا‌ویروس بهبود یافته و مرخص شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، براساس اطلاعات کمیته امور بهداشت چین، شمار مبتلایان به کرونا ویروس در چین در حال کاهش است، در حال حاضر 1562 نفر در بیمارستان ها باقی مانده اند، در حالی که 94 درصد از کل آلوده ها بهبود یافته اند.

آمریکا: چین تعداد مبتلایان به کرونا را کمتر از میزان واقعی اعلام کرده است - اسپوتنیک ایران
آمریکا: چین تعداد مبتلایان به کرونا را کمتر از میزان واقعی اعلام کرده است

براساس آخرین داده ها، تعداد موارد تایید شده از عفونت کرونا‌ویروس در سرزمین اصلی چین به 81 هزار و 639 نفر رسیده است که از این تعداد 76751 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ها مرخص شده اند که 94٪ از کل موارد ابتلا را تشکیل می دهد.

درمجموع، از ابتدای این بیماری همه گیر، بدون در نظرگرفتن استان هوبئی، 13803 مورد عفونت در کل چین ثبت شده است که از این تعداد 119 مورد منجر به مرگ شده است و میزان مرگ و میر آن 0.86٪ است. در استان هوبئی، کانون این بیماری همه گیر، 67803 مورد عفونت شناسایی شده است، 3 هزار و 207 نفر فوت کرده اند، میزان مرگ و میر 4.73 درصد است.

همچنین میزان مرگ و میر در شهر ووهان در استان هوبئی 5.13 درصد بود. درمجموع، این بیماری همه گیر جان 3326 نفر را در چین گرفت، میانگین میزان مرگ و میر در کشور 4.07 درصد بود.

سازمان بهداشت جهانی در 11 مارس عفونت کرونا‌ویروس جدید یا COVID-19 را یک بیماری همه گیر جهانی اعلام کرد. در تاریخ 29 مارس، کمیته بهداشت دولتی چین اعلام کرد که شیوع این بیماری همه گیر در کل کشور متوقف شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала