فرود نخستین هواپیمای حامل کمک‌های روسیه به صربستان برای مقابله با کرونا + ویدئو

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر فرود نخستین هواپیمای حامل کمک‌های روسیه به صربستان برای مقابله با کرونا + ویدئو
فرود نخستین هواپیمای حامل کمک‌های روسیه به صربستان برای مقابله با کرونا + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخستین هواپیما از یازده فروند هواپیمای حامل كمك‌های روسیه به صربستان برای مقابله با ویروس کرونا، در نزدیکی بلگراد به زمین نشست.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام كرد كه نخستین هواپیما از یازده فروند هواپیمای حامل كمك‌های این کشور برای مقابله با ویروس کرونا به صربستان رسیده است.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: نخستین هواپیمای ایل -76 حمل و نقل هوایی ارتش روسیه با گروه پیشرفته‌ای از متخصصان نظامی روسیه و با تجهیزات لازم برای ضد عفونی نمودن و تشخیص بیماری‌های اپیدمیولوژیک، وارد فرودگاه نظامی بات اینستا (20 کیلومتری شمال غربی بلگراد) شد.

خاطرنشان می‌شود که وزارت دفاع روسیه پس از شفاف سازی و هماهنگی با طرف صرب در زمینه های استفاده از تیپ پزشکی نظامی و ویروس شناسان، کمک به صربستان در مبارزه با شیوع ویروس کرونا را آغاز می‌کند.

الکساندر ولین، وزیر دفاع صربستان در این خصوص اظهار داشت كه كمك روسیه به صربستان از اهمیت زیادی برخوردار است؛ وی گفت: "این کمک در مبارزه ما با این بلای وحشتناک از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار خواهد بود. و این (کمک) به ما نشان می‌دهد که تنها نیستیم و روسیه همیشه با ما است و صربستان هرگز تنها نخواهد ماند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала