پزشکان از موارد عجیب مرگ بیماران مبتلا به کرونا سخن گفتند

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر پزشکان از موارد عجیب مرگ بیماران مبتلا به کرونا سخن گفتند
پزشکان از موارد عجیب مرگ بیماران مبتلا به کرونا سخن گفتند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در استان لومباردی ایتالیا که با شیوع گسترده ویروس کرونا دست به گریبان است و در آنجا از جمله کارشناسان نظامی روس به کمک همکاران ایتالیایی خود شتافته اند، ویژگی های جدید این بیماری هولناک کشف شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در شهر گرومو چندین مورد مشاهده شد که افراد مبتلا به ویروس کرونا  به راحتی خوابیدند اما از خواب بیدار نشده و فوت کردند. ضمناً همانطور که اشاره شد قبل از مرگ علائم جدی این بیماری در این افراد دیده  نمی شدند.

این روزنامه می نویسد حداقل پنج بیمار "عجیب" از این نوع در یکی از پانسیون ها که پزشکان داوطلب از جمله از روسیه در آنها مشغول به کار هستند ، درگذشتند.

ادامه پیشروی کرونا: مرگ تعداد بی سابقه ای از مبتلایان در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
ادامه پیشروی کرونا: مرگ تعداد بی سابقه ای از مبتلایان در آمریکا

در خانه های سالمندان ایتالیا که تیم های مراقبت پزشکی روسیه به آنها اعزام شده اند ، راهروها ، اتاق ها و غذاخوری ها ضد عفونیمی شوند . متخصصان روس علاوه بر خانه سالمندان "سن لورنزو" در گرومو، خیابانهای شهر همجوار والبوندیون را نیز ضد عفونی کردند.

درمجموع ، پزشکان و متخصصان اپیدمیولوژیک نظامی روسیه به همراه  کارشناسان نظامی ایتالیایی 17 خانه سالمندان در شهرهای لومباردی را بطور کامل ضدعفونی و پاکسازی بهداشتی کردند.

ایتالیا از لحاظ میزان شیوع  ویروس کرونا  دارای جایگاه اول در اروپا است. براساس آخرین اطلاعات رسمی ، بیش از 110 هزار مورد ابتلا در این کشور ثبت شده ، تقریبا 17 هزار بیمار بهبود یافته و 13155 نفر جان باخته اند.

سازمان بهداشت جهانی 11 مارس کووید ـ 19 را بیماری همه گیر اعلام کرد. بیش از 820 هزار مورد ابتلا به این بیماری هولناک در سراسر جهان ثبت شده و بیش از 40 هزار نفر از مبتلایان جان باخته اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала