سخنرانی پوتین با مردم روسیه در رابطه با کرونا ویروس

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر سخنرانی پوتین با مردم روسیه در رابطه با کرونا ویروس
سخنرانی پوتین با مردم روسیه در رابطه با کرونا ویروس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین در رابطه با شیوع عفونت کرونا ویروس مصاحبه ای تلویزیونی در خطاب به ساکنان روسیه انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری اظهار داشت: هرگونه پیش بینی در مورد توسعه وضعیت کرونا ویروس فقط می تواند تقریبی باشد. به گفته وی، همه چیز به اثربخشی اقدامات انجام شده بستگی دارد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه امروز در سخنرانی با مردم درباره وضعیت کرونا ویروس کشور اعلام داشت: مدت زمان قرنطینه و هفته غیر اداری تا 30 آوریل برای به حداقل رساندن تماس مبتلایان احتمالی تمدید شد.

شمار بیماران درمان‌ شده ویروس کرونا در جهان اعلام شد - اسپوتنیک ایران
شمار بیماران درمان‌ شده ویروس کرونا در جهان اعلام شد

آخرین بار رهبر روسیه در 25 مارس با شهروندان خود صحبت کرد. وی از روسها خواست تا در ارتباط با شیوع کرونا ویروس در خانه بمانند و از 30 مارس تا 5 آوریل به مدت یک هفته تعطیل در کل کشور اعلام کرد.

رئیس دولت گفت: هفته غیراداری زودتر اعلام شده تا زمان لازم برای اقدامات پیشگیرانه علیه این بیماری همه گیر به دست آید، اما اوج پیک آن در روسیه هنوز نرسیده است. به ویژه، در مسکو هنوز امکان تغییر وضعیت وجود ندارد.

رئیس جمهور، برای حمایت از اقتصاد، شرکت ها و شهروندان اقدامات زیر را پیشنهاد داد:

- هفته غیر اداری را با حفظ دستمزدها تا 30 آوریل ادامه پیدا کند.
- مسئولان و شرکتهای دارای تولید مداوم و همچنین کلیه خدمات اولیه زندگی، فروشگاه های مواد غذایی همچنان به کار خود ادامه می دهند.
- اگر وضعیت اپیدمیولوژیک اجازه دهد، تعداد روزهای مرخصی را می توان کاهش داد.
- به مسئولین نهادهای مؤثر فدراسیون اختیارات اضافی داده می شود: آنها باید مجموعه اقدامات خاص برای مقابله با کرونا ویروس را تا پایان هفته تعیین كنند.
- نمایندگان ریاست جمهوری کار مناطق را در مورد "کووید-19" را هماهنگ می کنند.
- اگر وضعیت اپیدمیولوژیک اجازه دهد، تعداد روزهای مرخصی را می توان کاهش داد.
پوتین بر لزوم پیروی از توصیه های مقامات و مقامات بهداشتی تاکید ورزید: ما به طور هماهنگ و قابل اعتماد عمل خواهیم کرد و از همه مهم تر، کنشگر باشیم.

از 2 آوریل، تعداد کل بیماران مبتلا به "کووید-19" در روسیه به 3548 نفر (2،475 نفر فقط در مسکو)، 235 بهبود یافته و 30 بیمار نیز جان باختند.

180 کشور تحت تأثیر "سارس کووید-19" قرار دارند. در کل، براساس وزارت بهداشت جهانی، بیش از 820 هزار مورد عفونت در جهان ثبت شده است و بیش از 40 هزار نفر جان باخته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала