می دانید در کدام منطقه ایتالیا ویروس کرونا وجود ندارد؟

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر پزشکان از موارد عجیب مرگ بیماران مبتلا به کرونا سخن گفتند
پزشکان از موارد عجیب مرگ بیماران مبتلا به کرونا سخن گفتند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه ایتالیایی La Nuova Ferrara گزارش داده است که ساکنان شهر ایتالیایی فرارا و مناطق اطراف آن ممکن است در مقابل کروناویروس از مصونیت برخوردارباشند زیرا در این منطقه درصد افراد مبتلا بسیار اندک است.

به گزارش اسپوتنیک، این نشریه آماری را ارائه می دهد که براساس آن ، در منطقه امیلیا- رومانیا بیش از 14 هزار نفر مبتلا به کرونا وجود دارد  که از این تعداد تنها 307 بیمار از فرارا هستند. براساس این انتشار ، بیشتر موارد ابتلا به کرونا در مجاورت منطقه بولونیا ثبت شده است.

سرجیو ونتوری کمیسر اداره دفاع غیر عامل بعید نمی داند  که در بدن ساکنان محلی مکانیسم هایی برای دفاع طبیعی از خود در برابر کرونا شکل گرفته باشد.

آخرین آمار نگران کننده درباره تعداد مبتلایان به کرونا در اسپانیا  - اسپوتنیک ایران
آخرین آمار نگران کننده درباره تعداد مبتلایان به کرونا در اسپانیا

بر اساس آخرین آمار جهانی شیوع  کرونا، شمار جان باختگان 9 در کل اروپا از مرز 30 هزار نفر فراتر رفته است.

در حال حاضر ایتالیا با 105 هزار 792 مورد ابتلا و 12 هزار و 482 مورد فوتی، اسپانیا با 8 هزار و 464 مورد و فرانسه با 3 هزار و 523 مورد، بیشترین آمار افراد جان باخته بر اثر کرونا را در میان کشورهای اروپایی دارند.

شیوع گسترده ویروس کرونا در اروپا بسیاری از کشور‌ها در این قاره را با مشکل مواجه کرده و گزارش‌ها حاکی از کمبود تجهیزات پزشکی در بسیاری از بیمارستان‌ها است.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر سال 2019 در شهر «ووهان» چین آغاز شد، اکنون 202 کشور و منطقه در جهان را درگیر خود کرده است.

در حال حاضر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به 864 هزار و 628 مورد رسیده است. 42 هزار و 885 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

تاکنون 178 هزار و 99 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در جهان  درمان شده اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала