خلاقیت سرگرم‌کننده گوگل برای مشاهده حیوانات در خانه +عکس، ویدئو

© Catopsysخلاقیت سرگرم‌کننده گوگل برای مشاهده حیوانات در خانه +عکس، ویدئو
خلاقیت سرگرم‌کننده گوگل برای مشاهده حیوانات در خانه +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گوگل برای روزهای قرنطینه سرگرمی متفاوتی ارائه داده است که امکان مشاهده حیوانات همراه با صدای آنان را به کاربران می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، گوگل با افزودن واقعیت افزوده مشاهده تصاویر حیوانات را در قالب سه بعدی به برنامه‌ی جستجوی خود، توجه کاربران در فضای مجازی را به خود جلب کرده است. به این ترتیب که نام حیوانات مورد نظر را در گوگل جستجو کرده و حیوانات AR را در مکان مد نظر در خانه قرار می‌دهید و آنها را از نزدیک و به سه صورت سه بعدی مشاهده می‌کنید. گوگل قابلیت سه بعدی کردن همه حیوانات را ندارد و لیستی در این مورد منتشر نکرده است.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

کاربران بسیاری این ایده را سرگرم‌کننده می‌دانند و برای برخی این قابلیت چندان جذابیت نداشته است. تعدادی از کاربران وحشت اعضای خانواده بخاطر حضور مار، ببر و سایر حیوانات در خانه را شرح می‌دهند و تعدادی در تلاش‌اند بتوانند از این قابلیت که گوگل در اختیار کاربران قرار داده است استفاده کنند‌. کاربرانی این ایده خلاقانه و سرگرم‌کننده را از آن جهت جالب می‌دانند که می‌تواند به کودکان آشنایی با حیوانات و صدای آنها را آموزش دهد و معتقدند این قابلیت برای این رده‌ی سنی بسیار آموزشی و سرگرم‌کننده است.

View this post on Instagram

A post shared by 3D Red Fish سحر محقق (@3d_red_fish) on

گروهی از کاربران نیز بر این باورند که باید باغ وحش‌های سراسر دنیا جمع شود تا حیوانات کمتر آزرده شوند همان‌گونه که اکنون بسیاری از مردم از قرنطینه خسته هستند و برایشان زندگی در یک مکان برای مدت طولانی کسل‌کننده است، حیوانات نیز نباید در باغ وحش باشد و اگر کسی تمایل به دیدن حیوانات دارد از طریق تصاویر سه بعدی به تماشای آنها بنشیند.

View this post on Instagram

A post shared by Robin Group (@robingroup_) on

گروه دیگری از کاربران نظرات خود را از دید طنز عنوان می‌کنند و معتقدند در قرنطینه به جایی رسیده‌اند که می‌توانند این حیوانات را در کنار خود ببینند و نیازی به خلاقیت گوگل نبوده است. این کاربران همچنین عنوان می‌کنند به زودی در شبکه‌های مجازی به وفور شاهد چنین تصاویری خواهند بود که نظر آنان را نسبت به این خلاقیت جالب تغییر خواهد داد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала