کمک پزشکی روسیه به آمریکا

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر کمک پزشکی روسیه به آمریکا
کمک پزشکی روسیه به آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ از فرود هواپیمای حامل تجهیزات پزشکی روسیه در آمریکا، ابراز خرسندی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ اعلام نمود که روسیه و چین، تجهیزات پزشکی برای مقابله با کروناویروس را به آمریکا ارسال کردند.

رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی مخصوص کروناویروس در کاخ سفید و بدون ذکر جزئیات گفت:« فکر می کنم ما بالاخره قوی تر خواهیم شد. ما چیزهای زیادی یاد گرفته ایم. باید بگویم که ما با بسیاری از کشورها روابط عالی داریم. چین چیزی های برای ما ارسال نمود که عالی است. روسیه هواپیمای بسیار بسیار بزرگ و پر از وسایل پزشکی برای ما ارسال کرد که لطف محبت‌آمیزی است. کشورهای دیگر نیز وسایل زیادی برای آمریکا ارسال کردند که باعث  تعجب و خرسندی من شد».

ترامپ: مرگ 200 هزار آمریکایی از کروناویروس یک سناریوی خوب است - اسپوتنیک ایران
ترامپ: مرگ 200 هزار آمریکایی از کروناویروس یک سناریوی "خوب" است

پیش ازاین، روسای جمهور آمریكا و روسیه دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین توافق كردند تا یک کارزار بین المللی برای از بین بردن ویروس و احیای اقتصاد جهانی به انجام برسانند. بر اساس بیانیه‌ای که دفتر رسانه‌ای کاخ کرملین درباره گفتگوی تلفنی پوتین و ترامپ منتشر کرده، طرفین در این گفتگوی تلفنی مراتب نگرانی خود از گسترش ویروس کرونا در جهان را ابراز داشته و یکدیگر را در جریان آخرین اقدامات انجام شده از سوی دو کشور برای مهار این تهدید جهانی قرار دادند.

منابع آمریکایی اعلام کردند تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور از مرز 3 هزار نفر عبور کرده و به 3 هزار و 126 نفر افزایش یافت. تعداد کل مبتلایان به کرونا در آمریکا به 162 هزار و 665 نفر رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала