پسکوف: پوتین مرتباً تست کرونا ویروس انجام می دهد

© Sputnik / Sergey Guneevپسکوف: پوتین مرتباً تست کرونا ویروس انجام می دهد
پسکوف: پوتین مرتباً تست کرونا ویروس انجام می دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیمیتری پسکوف: ولادیمیر پوتین، مرتباً برای كرونا ویروس آزمایش می شود همه چیز او خوب است.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام داشت: هفته گذشته، ولادیمیر پوتین از یک بیمارستانی در کامونارکا بازدید کرد و با رئیس این بیمارستان به گفتگو نشست. وی مرتبا مورد آزمایش قرار می گیرد و همه چیز مرتب است.

رئیس بیمارستانی که با پوتین دیدار داشت به کرونا ویروس آلوده شد - اسپوتنیک ایران
رئیس بیمارستانی که با پوتین دیدار داشت به کرونا ویروس آلوده شد

بیمارستان کامونارکا که در مسکو جدید واقع شده است، در حال حاضر بیماران مبتلا به کرونا ویروس و مظنون به عفونت را پذیراست. در ۲۴ مارس، پوتین به طور غیر منتظره ای وارد کامونارکا شد، وی از اورژانس بازدید کرد، با رئیس پزشک بیمارستان و کارمندان گفتگو کرد. پیش از آن رئیس جمهور جلسه‌ ای را در نوا-اوگاریوو درباره مبارزه با کرونا ویروس برگزار کرد. پس از شنیدن گزارش هایی در مورد وضعیت و پیشنهاد سرگئی سوبیانین شهردار مسکو برای بازرسی از بیمارستان جدید از هلیکوپتر، رئیس دولت تصمیم گرفت تا بازدید را به تعویق نیاندازد و از دیدن موسسه پزشکی که در حال حاضر فعالیت دارد، دیدن کند.

رئیس جمهور سپس تصمیم گرفت شخصاً به بیمارستانی در كامونارکا مراجعه كند و هیچ آمادگی دیگری پیش از انجام نشد.

سازمان بهداشت جهانی در ۱۱ مارس از شیوع یک عفونت کرونا ویروس جدید "کووید-۱۹" با بیماری همه گیر خبر داد. براساس آخرین اطلاعات سازمان بهداشت جهانی، بیش از ۶۹۰ هزار مورد عفونت در جهان ثبت شده است، بیش از ۳۳ هزار نفر جان باخته اند. در روسیه تعداد کل مبتلایان در ۷۳ منطقه ۲۳۳۷ نفر است، ۱۷ نفر بر اثر این بیماری جان باختند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала