مقامات ایرانی موظف به قرنطینه مبتلایان کرونا ویروس هستند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر مقامات ایرانی موظف به قرنطینه مبتلایان کرونا ویروس هستند
مقامات ایرانی موظف به قرنطینه مبتلایان کرونا ویروس هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اگر کسی از ابتلای به این ویروس آگاه شد حتما با الزام خودش را باید قرنطینه کند و اگر حال وی وخیم است به بیمارستان مراجعه کند. اگر شرایط بیماری وی خفیف تر است باید خود را قرنطینه کند و از منزل خارج نشود.حسن روحانی:

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی رئیس جمهور ایران، در مورد تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا ویروس در کشور گفت: افراد مبتلا به کرونا ویروس باید خود قرنطینگی کنند.

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران  - اسپوتنیک ایران
آخرین آمار ابتلا به کووید ۱۹ در ایران؛ ۳۱۱۱ مورد جدید شناسایی شد

وی گفت: اگر کسی بفهمد که نتیجه آزمایش اش مثبت بوده، یعنی در نهایت مشخص شد که وی بیمار بوده و به این ویروس آلوده شده است، پس باید خود را قرنطینه کند. اگر کسی از ابتلای به این ویروس آگاه شد حتما خود را باید قرنطینه کند و از منزل خارج نشود و اگر حال وی وخیم است به بیمارستان مراجعه کند.

روحانی با تاکید بر لزوم رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: مردم اگر تسهیلاتی می خواهند و در منزل امکان قرنطینه ندارند می‌توانند به نقاهتگاه‌ها مراجعه کنند.

روحانی با بیان اینكه، اگر کسی بعد از این به او اعلام شود که جواب آزمایش او مثبت است و او مراعات نکند و در جمعی برود به عنوان فردی که مرتکب خلاف شده است و مقررات کشور را نقض کرده و به دیگران ضرر زده است مشمول قانون و مجازات می شود و با او برخورد می شود.

در حال حاضر، از ۱۹ فوریه در ایران که اولین بار مقامات گزارش از کرونا ویروس دادند، بیش از ۴۱ هزار مورد عفونت شناسایی شده است که از این تعداد ۲.۷۵۷ مورد جان باخته اند. در همین زمان، نزدیک به ۱۴ هزار نفر بهبود یافتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала