پیغام‌های کرونایی بوسیله چراغ راهنمایی و رانندگی در کشور ترکیه +عکس

© Fotolia / MaciejBledowskiچراغ عابر پیاده با آدمک زنانه در استرالیا
چراغ عابر پیاده با آدمک زنانه در استرالیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چراغ راهنمایی شهری در ترکیه با پیام‌های کرونایی به رانندگان و عابرین اخطارهایی مربوط به قرنطینه را متذکر می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از ابتکار کرونایی متفاوت در ترکیه توسط کاربران در فضای مجازی منتشر می‌شود که شهرداری یکی از شهرستان‌های کاهرامان ماراش در ترکیه در اقدامی خلاقانه پیام‌های کرونایی خود را با چراغ راهنمایی در سطح شهر به مردم انتقال می‌دهد؛ به این صورت که بر روی چراغ قرمز «در خانه بمان»، چراغ زرد «چه کار می‌کنی؟» و چراغ سبز «به خانه برو» نوشته شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

کاربران با استقبال از این ایده، آن را بسیار جالب و زیبا عنوان می‌کنند که علاوه بر نمایان شدن هر یک از علائم چراغ راهنمایی، به موازات آن به رانندگان و عابرین موارد مربوط به قرنطینه و پایبندی به در خانه ماندن را به آنان گوشزد می‌کند.

View this post on Instagram

A post shared by iranian_japan ایرانیان ژاپن (@iranian_japan) on

بسیاری از کاربران نیز تغییر سبک و شیوه‌ی زندگی مردم در مدتی که کرونا جهان را فرا گرفته است را عنوان می‌کنند. آنها برخی از این رفتارها همچون دقت بیشتر در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله‌ی امن و اجتماعی افراد با یکدیگر، اتحاد و همدلی و درک بهتر زحمات پزشکان و افراد زیادی که در جامعه نقش بسیار پررنگی در ایجاد امنیت و آرامش افراد دارند و کمتر دیده می‌شوند و خصوصا درک بیشتر زندگی را نام می‌برند و معتقدند باید از شرایط سخت فرصت ساخت و بر کروناویروس غلبه کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала