عدم اعتنای ترامپ نسبت به اتهامات ایجاد کرونا توسط آمریکا

© REUTERS / Jonathan Ernstعدم اعتنای ترامپ نسبت به اتهامات ایجاد کرونا توسط آمریکا
عدم اعتنای ترامپ نسبت به اتهامات ایجاد کرونا توسط آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ مقالاتی را که فدراسیون روسیه، ایران و چین آمریکا را در بوجود آوردن کرونا ویروس متهم می کنند، باور ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده، نسبت به ادعاهای واشنگتن پست مبنی بر اینکه گفته می شود روسیه، چین و ایران اقدام به انجام کارزارهای اطلاع رسانی می کنند، شک و تردید می کند که در آن، طرف آمریکایی را به انتشار کرونا ویروس جدید متهم می کند.

نکات اساسی گفتگوی تلفنی پوتین و ترامپ - اسپوتنیک ایران
نکات اساسی گفتگوی تلفنی پوتین و ترامپ

از ترامپ خواسته شد تا درباره ادعاهای این نشریه اظهارنظر كند، كه گفته می شود فدراسیون روسیه، چین و ایران در حال انجام "كارزار ضد اطلاعاتی" هستند تا ایالات متحده را متهم كنند، كه ویروس به دلیل اقدامات آنها شروع به گسترش كرده است.

ترامپ با اشاره به این کشورها گفت: اول از همه، شما نمی دانید که آنها چه کاری انجام می دهند. اگر این مطلب را در واشنگتن پست می خوانید، پس به این نباید باور کرد. من به واشنگتن پست کمی ایمان دارم. به گفته وی ، برخی نشریات "کاملا ساختگی" هستند.

ترامپ در مورد واشنگتن پست گفت: آنها هر کاری می کنند تا به جریان فعلی آسیب برسانند. وی افزود که انتشار این مقاله را در نیویورک تایمز معتبر نمی داند.

شیوع ویروس جدید ناشی از بیماری کرونا در اواخر سال ۲۰۱۹ در مرکز چین ثبت شد، بعداً توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک بیماری همه گیر شناخته شد. براساس آخرین داده ها، بیش از ۷۰۰ هزار نفر در جهان آلوده شده اند، بیش از ۳۰ هزار مرگ و میر به ثبت رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала