ورود شهروندان آمریکا به ژاپن ممنوع شده است؟

© REUTERS / Kim Kyung-Hoonکرونا در ژاپن
کرونا در ژاپن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توکیو در تلاش برای مهار شیوع ویروس کرونا، از ورود اتباع خارجی به ژاپن جلوگیری می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبگاه «ژاپن تایمز»، ژاپن برای مهار شیوع کروناویروس در کشور، ورود افراد از آمریکا، چین، کره جنوبی و اکثر کشورهای اروپایی را ممنوع می‌کند.

محدودیت‌هایی برای جلوگیری از ورود اتباع خارجی به  ژاپن در صورتی که طی دو هفته گذشته به یکی از 21 کشور اروپایی سفر کرده باشند، اعلام شده است. همچنین مسافران از آمریکا باید به محض ورود به ژاپن به مدت 14 روز خود را قرنطینه ‌کنند.

ساختمان های نئونی در توکیو - اسپوتنیک ایران
ساختمان های عجیب در توکیو

از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا بیش از 1800 مورد ابتلا به این ویروس در ژاپن به ثبت رسیده است.

مطابق با اطلاعات دانشگاه جانز هاپکینز، تا نیمه شب روز 30 ماه مارس، در سراسر جهان، 718685 به بیماری « کووید-19» مبتلا شده‌اند. از این تعداد 33800 نفر درگذشتند و 149 هزار نفر بهبود یافتند.

آمریکا از لحاظ شمار مبتلایان با 139600 نفر در صدر کشورها قرار دارد. ایتالیا با 97600 نفر در جای دوم و چین با 82100 نفر در ردیف سوم قرار گرفته است. کشورهای اسپانیا،آلمان،فرانسه، ایران،بریتانیا، سوئیس و نیدرلند در فهرست 10 کشور با تعداد زیاد مبتلایان به کروناویروس قرار دارند.

در 31 دسامبر سال 2019، مقامات چینی از شیوع ذات الریه پنومونی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала