ورود به تهران برای خودروهای استان های دیگر ممنوع شد

© Sputnik / Soheil Ghanbarzadehورود به تهران برای خودروهای استان های دیگر ممنوع شد
ورود به تهران برای خودروهای استان های دیگر ممنوع شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جانشین پلیس راه تهران: چنانچه خودرویی قصد تخلف داشته باشد، ضمن اعمال قانون به مبلغ 500 هزار تومان، به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرهنگ محمودوند، جانشین پلیس راه تهران بزرگ با اشاره به ممنوعیت ورود خودروهای پلاک شهرستان به تهران گفت: خودروهایی که قصد ورود به شهر تهران را داشته باشند، چنانچه پلاک شهرستان باشند به سمت محل سکونت خودشان برگشت داده می‌شوند.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل اجرایی ستاد مبارزه با کرونا، در سه نقطه در حوزه پلیس راه تهران بزرگ آزادراه تهران-قم (مبادی ورودی و خروجی)، آزادراه تهران-شمال (مبادی خروجی)، جاده قدیم تهران-قم به صورت رفت و برگشت محدودیت و ممنوعیت اجرا می‌شود. کلیه همکاران به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته در این سه نقطه حضور دارند.

محمودوند ادامه داد: برابر دستورالعمل اجرایی ابلاغ شده، خودروهایی که قصد ورود به شهر تهران را داشته باشند، چنانچه پلاک شهرستان باشند به سمت محل سکونت خودشان برگشت داده می‌شوند و خودروهایی که دارای پلاک تهران باشند و قصد خروج از شهر تهران را داشته باشند و بخواهند از حوزه استحفاظی تهران خارج شوند، همکاران این خودروها را به سمت تهران برگشت می‌دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала