اسطوره فوتبال اوکراین، کرونا را به حادثه چرنوبیل تشبیه کرد

© AP Photo / Volodymyr Repik اسطوره فوتبال اوکراین، کرونا را به حادثه چرنوبیل تشبیه کرد
 اسطوره فوتبال اوکراین، کرونا را به حادثه چرنوبیل تشبیه کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آندره شوچنکو، اسطوره فوتبال اوکراین گفت: وضعیتی که اکنون به خاطر کرونا با آن روبرو است شبیه حادثه چرنوبیل است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اسپورت، شوچنکو گفت: من در نزدیکی لندن هستم و 10 روز است که در خانه زندانی شده ام و بیرون نمی آیم. همه ما لحظات سختی را تجربه می کنیم و امیدوار هستیم که هر چه سریعتر این روزها به پایان رسد و وضعیت بهتر شود. من پیش از این در سال 1986 زمانی که 9 ساله بودم چنین شرایطی را تجربه کرده ام.در آن روزها هم راکتور هسته ای در چرنوبیل منفجر شد و یک فاجعه را به وجود آورد. لحظات بسیار سختی بود. کرونا برای من الان شبیه به فاجعه چرنوبیل است. باید به تصمیم هایی که حکومت می گیرد اعتماد کرد. این تنها راه حلی است که می توان کرونا را شکست داد.

ورود به تهران برای خودروهای استان های دیگر ممنوع شد - اسپوتنیک ایران
ورود به تهران برای خودروهای استان های دیگر ممنوع شد

ستاره سابق فوتبال اوکراین و تیم میلان که الان 46 سال سن دارد، در پایان گفت: قهرمانان حقیقی در زمان کنونی کادر پزشکی و پرستاران هستند. از مردم درخواست دارم که در خانه های خود باقی بمانند تا این ویروس شیوع بیشتری پیدا نکند.

شوچنکو در سال 2003 توانست با میلان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت های سری A را به دست آورد و در همان سال بود که توانست عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان را کسب کند و به توپ طلا برسد. او بعد از درخشش در میلان راهی چلسی شد اما نتوانست در این تیم انتظارات را برآورده کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала