مرگ مبتلایان کرونایی در نیویورک هر 17 دقیقه

© Sputnik / Ekaterina Chesnokova /  مراجعه به بانک تصاویر شهر نیویورک، آمریکا
شهر نیویورک، آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شمار مبتلایان به کرونا ویروس در آمریکا از مرز 100 هزار نفر عبور کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «دیلی میل»، در شهر نیویورک مبتلایان به ویروس «کووید -19» هر 17 دقیقه می میرند. روزانه تا 6500 تماس با بخش اورژانس برای دریافت کمک پزشکی به ثبت می رسد.

به دلیل تعداد زیاد مراجعه کنندگان، تا 170 نفر پشت خط در انتظار نوبت می ایستند. از اینرو از ساکنان نیویورک خواسته شد فقط در موارد اضطراری مثلا بیماری قبلی و یا مشکل تنفسی با شماره های اورژانس تماس بگیرند. پزشک بیمارستان عمومی نیویورک(Steve Kassapidis)، آنچه در حال وقوع است را با جهنم یکسان دانست. به گفته او، پرسنل بیمارستان فرصت نمی کنند همه مبتلایان را بستری کنند. بیماران را می آورند و آنها را به دستگاه وصل می کنند و بعد آنها می میرند و این وضع در این «دایره بسته» تکرار می شود.

تحرکات نظامی مشکوک آمریکا در کنار ایران - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
تحرکات نظامی مشکوک آمریکا در کنار ایران

پزشک بیمارستان خصوصی گفت که بیمارستان ها شبیه بیمارستان های صحرایی زمان جنگ  شده است.  بیماران با ماسک های اکسیژن  پشت سر هم از ورودی بیمارستان تا بخش کمک های فوری دراز به دراز افتاده اند.  پرسنل پزشکی در سراسر شهر از کمبود وسایل ایمنی شخصی شاکی هستند. مقامات شهری و نمایندگان بیمارستان ها وجود چنین مسائلی را رد می کنند.

مطابق با اطلاعات نشریه نامبرده، روزهای 26 و 27 ماه مارس در نیویورک 85 نفر از مبتلایان به کروناویروس جان سپردند.  رویهمرفته 450 فوتی بر اثر بیماری «کووید-19» در نیویورک به ثبت رسیده است. آمریکا از نظر تعداد مبتلایان 104800 نفر در مکان اول کشورهای جهان قرار دارد. ایتالیا با 86500 نفر در ردیف دوم و چین با حدود 82000 نفر به ردیف سوم منتقل شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала