دریافت سریع نتیجه آزمایش کرونا با دستگاه جدید آمریکایی

© REUTERS / Dado Ruvicدریافت سریع نتیجه آزمایش کرونا با دستگاه جدید آمریکایی
دریافت سریع نتیجه آزمایش کرونا با دستگاه جدید آمریکایی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان غذا و داروی ایالات متحده، آزمایش کرونای یک کمپانی آمریکایی را که نتیجه آن در ۱۵ دقیقه مشخص می‌شود، تایید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان غذا و داروی ایالات متحده آزمایش ویروس کرونای کمپانی آمریکایی "ابوت لابراتوریز" (Abbott Laboratories) که در حدود ۱۵ دقیقه نتیجه آن مشخص می‌شود را تأیید کرده است.

شهر نیویورک، آمریکا - اسپوتنیک ایران
مرگ مبتلایان کرونایی در نیویورک هر 17 دقیقه

پیش از این، مایك پنس، معاون رئیس جمهور آمریكا از توسعه این تست در ایالات متحده خبر داده بود. وی در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز پنجشنبه خاطرنشان کرد: "ابوت لابراتوریز" روش آزمایشی را با تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده ارائه کرده است که نتیجه آن در ربع ساعت مشخص می‌شود.

در بیاینه این کمپانی آمده است: کمپانی "ابوت لابراتوریز" تأیید "اف‌دی‌اِی" را برای استفاده اضطراری از سریعترین آزمایش مولکولی موجود برای تشخیص ویروس کرونا که فقط در پنج دقیقه نتایج مثبت و در ۱۳ دقیقه نتایج منفی را نشان می‌دهد، دریافت کرده است.

در این بیانیه آمده است که این شرکت قصد دارد تولید خود را افزایش دهد تا از هفته آینده تحویل ۵۰،۰۰۰ تست در روز به سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا را آغاز کند.

لازم به ذکر است که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از مرز ۶۲۰ هزار نفر گذشته است. تا کنون بیش از ۲۸ هزار نفر در جهان بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала