تلاش آمریکا برای ادامه حضور شبه نظامیان در سوریه

© AP Photo / Hussein Mallaتلاش آمریکا برای ادامه حضور شبه نظامیان در سوریه
تلاش آمریکا برای ادامه حضور شبه نظامیان در سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایالات متحده می خواهد حضور شبه نظامیان را برای ادامه تنش در سوریه حفظ کند.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد مشترک هماهنگی روسیه و سوریه، عدم تمایل آمریكا برای تأثیرگذاری بر شبه نظامیان تحت كنترلش برای اطمینان از خروج مردم سوریه از اردوگاه ركبان را نشان دهنده علاقه مندی طرف آمریكایی به حفظ "حضور شبه نظامیان" و آموزش به افراط گرایان دانست.

آمریکا می خواهد تحت پوشش کمک های بشردوستانه به سوریه، محموله هایی را به شبه نظامیان منتقل کند - اسپوتنیک ایران
آمریکا می خواهد تحت پوشش کمک های بشردوستانه به سوریه، محموله هایی را به شبه نظامیان منتقل کند

در بیانیه ستاد مشترک فدراسیون روسیه و سوریه آمده است: "ما اعتقاد داریم که عدم تمایل طرف آمریکایی برای اعمال نفوذ بر شبه نظامیان تحت کنترل خود برای اطمینان از خروج بی مانع افراد از اردوگاه و کار ایمن نمایندگان سازمانهای بشردوستانه در منطقه التنف که آن را اشغال کرده اند، شواهدی روشن از نیت واقعی ایالات متحده در مورد رکبان بدست می‌دهد. در این بیانیه آمده است که "مرکز آموزش شبه نظامیان" برای آموزش افراط گرایان  حفظ شده است. "

بینیه ادامه می دهد: " تنها راه حل مشكل بشردوستانه اردوگاه پناهندگان ركبان، بازگشت آواره های سوری به زندگی عادی در خانه های خود، منحل كردن اردوگاه، خارج كردن یگان های آمریكایی از منطقه تحت اشغال "التنف" و انتقال این قلمرو به كنترل دولت مشروع سوریه است."

در این گزارش آمده است: " کلیه تعهدات طبق برنامه سازمان ملل متحد برای تخلیه بقیه پناهندگان از ركبان توسط روسیه و سوریه كاملاً عملی شده است و تلاش آمریکا و دپارتمان کمک های بشردوستانه سازمان ملل برای توجیه عدم همکاری غیر منطقی تلقی می شود."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала