افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند

© AFP 2023 / Himanshu Sharmaافزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند
افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنا به اعلام وزارت بهداشت هند تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این کشور به ۹۰۹ نفر رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، بنا به اعلام وزارت بهداشت و رفاه خانواده هند، تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این کشور تا عصر شنبه به ۹۰۹ نفر رسیده است. این در حالی است که صبح شنبه، وزارت بهداشت هند ۸۷۳ مورد را گزارش کرده بود.

نوزادی در هند کرونا نامیده شد - اسپوتنیک ایران
نوزادی در هند "کرونا" نامیده شد

طبق اطلاعات موجود تا ساعت ۱۷.۴۵ به وقت محلی هند، در این کشور ۸۶۲ نفر از ساکنان این کشور و ۴۷ نفر خارجی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. ۸۰ نفر بهبود یافته و از بیمارستانها مرخص شده‌اند.

بنا به اعلام وزارت بهداشت هند ایالت مهاراشترا در مرکز این کشور (۱۷۷ هندی و سه خارجی)، سپس ایالت کرالا (۱۶۸ هندی و هشت خارجی) و ایالت کارناتاکا (۵۵ نفر) در جنوب هند بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را دارند.

آمار تلفات ناشی از ویروس کرونا در هند تغییر نکرده است: طبق گفته مقامات، ۱۹ نفر بر اثر این بیماری جان باخته‌اند. پیش از این، نارندرا مودی، نخست‌ وزیر هند از ادامه یافتن قرنطینه در سراسر کشور از نیمه شب ۲۵ مارس به مدت ۲۱ روز به دلیل بیماری همه گیر کرونا خبر داده بود.

لازم به ذکر است که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از مرز ۶۲۰ هزار نفر گذشته است. تا کنون بیش از ۲۸ هزار نفر در جهان بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала