اعلام زمان خروج روسیه از بحران کرونا

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام زمان خروج روسیه از بحران کرونا
اعلام زمان خروج روسیه از بحران کرونا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پوتین اعلام نمود که ممکن است ظرف دو تا سه ماه آینده از مشکلات همه گیری ویروس کرونا خارج شویم.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز  در سخنرانی خود اظهار داشت، که بی شک مسئله شیوع ویروس کرونا در کشور بهبود خواهد یافت، موضوع مهم زمان و کارآمدی اقدامات مشترک است.

سهل انگاری در مبارزه با کرونا سلامت همه را به خطر می اندازد - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
سهل انگاری در مبارزه با کرونا سلامت همه را به خطر می اندازد

پوتین در ادامه گفت:  "همکاران من امیدوارند که ظرف دو سه ماه آینده بتوان بر ویروس کرونا غلبه کرد. این پیش بینی خوبی است. چرا که در برخی کشورها بر این باورند که نبرد با این ویروس بسیار طولانی خواهد بود. اما ما امیدوارم که حتی کمتر از آنچه گفته شده از این بحران خارج شویم."
رئیس جمهور روسیه در بخش دیگری از سخنانش افزود: "وضعیت کنونی که در حال حاضر در کل جهان حاکم است، بیش از هر چیز به اجرای حقوق شهروندی در قوانین اصلی کشورها مربوط می شود، که بسیار ضرورت دارد، و این موضوع (اصلاحات در قانون اساسی روسیه) بیش از گذشته ضرورت خود را نشان داده است."
پوتین همچنین ضمن تاکید دوباره بر حمایت از بازار کار در شرایط کنونی، اظهار داشت دولت همچنین بر آن است تا از تجارت خرد از جمله حل مسئله اجاره ملک و کاهش مالیات های مربوطه حمایت بیشتری به عمل آورد.
طبق آخرین آمار رسمی از سوی ستاد علمیاتی مقابله با کرونا در روسیه، در روسیه تاکنون 840 مورد ابتلا، 2 مورد فوت ناشی از این بیماری و 38 نفر بهبود یافته تاکنون به ثبت رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала