پوتین: برای مبارزه با کرونا باید کریدورهای سبز به دور از تحریم و جنگ اقتصادی ایجاد شود

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: برای مبارزه با کرونا باید کریدورهای سبز به دور از تحریم و جنگ اقتصادی ایجاد شود
 پوتین: برای مبارزه با کرونا باید کریدورهای سبز به دور از تحریم و جنگ اقتصادی ایجاد شود  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود در اجلاس گروه 20 با موضوع کرونا بر اهمیت برداشتن تحریم ها بر کشورها تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در کنفرانس گروه 20 با موضوع کرونا اعلام نمود که باید کریدورهای سبز به دور از تحریم و جنگ اقتصادی ایجاد شود.

پوتین گفت: تحقیقات مشترک کشورهای گروه بیست می تواند به میزان قابل توجهی ساخت واکسن کرونا را تسریع بخشد.

بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در لندن پراز جوانان مبتلا به کرونا است - اسپوتنیک ایران
بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در لندن پراز جوانان مبتلا به کرونا است

کشورهای گروه بیست در نشست امروز توافق کردند از همه ظرفیت های خود برای غلبه بر ویروس فراگیر کرونا استفاده کنند.

در سند پایانی اجلاس "جی-20" آمده است:" گروه بیست آماده است، تا به همراه سازمان بهداشت جهانی ، صندوق بین المللی پول، گروه بانک جهانی، سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی توام توان خود را برای غلبه بر این بیماری همه گیر بکار گیرد."

در این سند خاطر نشان شده است که کشورها "به منظور حفظ جان، حفظ جایگاه شغلی و درآمد افراد" و همچنین برای کمک به همه کشورهای نیازمند حمایت، مصمم هستند و از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد

نزدیک به سه ماه است که جهان با ویروس کرونا در گیر است. نوع جدید کرونا ویروس در پایان سال گذشته در شهر ووهان چین گسترش پیدا کرد، مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند. دیرتر کارشناسان به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن یک ویروس جدید است. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده نوع جدید کرونا ویروس یک بیماری همه گیر شده است. اکنون با گذشت دو ماه شیوع این ویروس در چین کاهش یافته است و به کشورهای دیگر راه یافته است. در ایران از مردم خواسته شده است که برای جلوگیری از گسترش این بیماری به مدت دو هفته در خانه بمانند تا همگان بتوانند این بیماری را ریشه کن کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала