خودروهای در حال تردد ۱۲ و ۱۳ فروردین در اصفهان جریمه می شوند

© Sputnikاصفهان
اصفهان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ستاد استانی پیشگیری و کنترل کرونا در استان اصفهان بیان داشت: « هر خودرویی که در دو روز ۱۲ و ۱۳ فروردین در حال تردد باشد اعمال قانون خواهد شد.»

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الله غلامی به اقدام‌های خاص در تفرجگاه‌ها و پارک‌های سطح استان در جهت خلوت کردن آن‌ها بیان داشت: بر اساس جلسه امروز مقرر شد چراغ‌های این مکان‌های تفریحی تا ساعت ۲۴ خاموش باشد و بعد از ساعت ۲۴ به دلیل حفظ امنیت، ۵۰ درصد چراغ‌ها روشن خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به کنترل ترددها و غربالگری در ۱۴ ورودی اصلی و ۷۰ ورودی فرعی استان اصفهان، خاطر نشان کرد: از این پس ترددها در این ورودی ها تشدید شده و از ورود افراد و خودروهای غیر بومی به استان جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه محور شمال استان جهت کنترل ترددها به ارتش واگذار شده است، افزود: تاکنون حجم سفرها ۸۲ درصد کاهش داشته است که امیدواریم با این تشدید ترددها در محورهای ورودی و خروجی استان، از حجم سفرها بکاهد.

غلامی با اشاره به تعطیلی ادارات غیر خدماتی در سطح استان گفت: از این پس ادارات با حداقل نیرو و در شرایط خاص فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به آمار غربالگری در سطح استان تا روز ۵ فروردین‌ماه اطلاع داد: تعداد خدمات گیرندگان سیصد و پنجاه و پنج هزار و ۵۶۶۹ نفر و بدون علائم یازده هزار و ۳۱ نفر با علائم مشکوک (تب‌دار) شناسایی شدند که یا به قرنطینه خانگی فرستاده شده‌اند یا به مراکز درمانی معرفی شده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала