کرونا، شهروند روسیه را در کوبا به دام انداخت

© AP Photo / Desmond Boylanکوبا
کوبا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهروند 45 ساله روسیه که در بیمارستانی در کوبا بستری بود، صبح امروز جان سپرد.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به گزارش وزارت بهداشت و درمان کوبا، شهروند 45 ساله روسیه که بر اثر ابتلا به کروناویروس در بیمارستانی در کوبا بستری بود، صبح 26 مارس جان سپرد.

این بیمار با کمک دستگاه مصنوعی تنفس می‌کرد و دچار بیماری مرض قند نیز بود. به گزارش وزارت بهداشت و درمان کوبا، یک زن 48 ساله روس نیز بیمار شده است که با فوتی در تماس بوده است. او در قرنطینه بسر می برد و خطری جان او را تهدید نمی‌کند. قبل از آن تست کروناویروس یک شهروند دیگر روسیه، خانمی 60 ساله مثبت اعلام شد که حال او نیز وخیم نیست. رویهمرفته 67 نفر در کوبا مبتلا به کروناویروس شده‌اند.

وزارت امور خارجه کوبا - اسپوتنیک ایران
کوبا: دولت آمریکا میلیون‌ها انسان را از خدمات پزشکی محروم ساخته است

بر اساس تازه ترین آمار جهانی، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان همچنان در حال گسترش است. تا روز 25 مارس، شمار کل مبتلایان این ویروس438749  نفر و قربانیان آن 19675 نفر اعلام شده است.

بر اساس آمار وزرات بهداشت افغانستان، شمار کل مبتلایان در این کشور به 80 نفر رسیده است.

در ایتالیا تا کنون 6820 نفر در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند. شمار کل مبتلایان در این کشور نیز69167  نفر گزارش شده است.

شمار کل درگذشتگان از ویروس کرونا در اسپانیا به 3424 نفر و مبتلایان آن به نفر 47610 می‌رسد.

بر اساس آمار جهانی تا کنون 2077 نفر در ایران جان خود را در اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند. براساس همین آمار، شمار کل مبتلایان در ایران نیز به 27017 نفر می رسد.

در آمریکا، بیشتر مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در نیویورک به ثبت رسیده است. در این شهر تا کنون 192 نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته و 55343 فرد مبتلا نیز در سرتاسر آمریکا شناسایی شده‌اند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала