صندوق صلح جهانی روسیه به یاری ایران می رود

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر لئونید اسلوتسکی رئیس هیئت مدیره بنیاد و رئیس کمیته امور بین الملل دوما
لئونید اسلوتسکی رئیس هیئت مدیره بنیاد و رئیس کمیته امور بین الملل دوما - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صندوق صلح جهانی روسیه مجموعه ای از تجهیزات پزشکی را به ایران فرستاد، همچنین قصد دارد به ایتالیا کمک رسانی کند.

به گزارش اسپوتنیک، لئونید اسلوتسکی رئیس هیئت مدیره بنیاد و رئیس کمیته امور بین الملل دوما گفت: صندوق بین المللی بنیاد صلح روسیه مجموعه ای از تجهیزات پزشکی را به ایران ارسال کرده است، جایی که در آن شیوع بیماری کرونا ویروس به صورت فراگیر ثبت شده است، همچنین روسیه قصد کمک به ایتالیا را دارد.

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران  - اسپوتنیک ایران
2389 مورد جدید ابتلا به کووید-19 در ایران

وی افزود: در فضای تلگرام نامه ای از كاظم جلالی سفیر ایران در روسیه پیدا كردم. به یک معنا، این فریاد برای کمک به اوضاع وخیم بشر دوستانه در جمهوری اسلامی در میان شیوع کرونا ویروس است، که ناشی از تشدید تحریم های آمریکا است. در حقیقت، روسیه، ساکت نمی ماند و آماده ارائه کمک های همه جانبه به برادر عزیز است.

ما به نوبه خود، از طریق صندوق صلح روسیه (RFM)، که پیشتر نیز مجموعه ای از تجهیزات پزشکی را ارسال کردیم و تهران را در همه سطوح پشتیبانی خواهیم کرد.

وی افزود که ایتالیا کمک و پشتیبانی مشابهی از این صندوق دریافت می کند. اکنون زمان تسویه حساب های سیاسی یا هرگونه کدورتی نیست. ما باید به مردم کمک کنیم تا زنده بمانند.

سازمان بهداشت جهانی در 11 مارس از شیوع یک عفونت جدید با نام "کووید-19" بیماری همه گیر خبر داد. براساس آخرین اطلاعات سازمان بهداشت جهانی، بیش از 414 هزار نفر در حال حاضر در جهان آلوده هستند، بیش از 18 هزار نفر جان باختند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала