تاکید کارشناس روس بر سیاست های دوگانه آمریکا در خصوص مبارزه با کرونا در ایران

© Sputnik / Stanislav Savelyevتاکید کارشناس روس بر سیاست های دوگانه آمریکا در خصوص مبارزه با کرونا در ایران
تاکید کارشناس روس بر سیاست های دوگانه آمریکا در خصوص مبارزه با کرونا در ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مالاشنکو (کارشناس سیاسی روسیه) بر سیاست دوگانه آمریکا در اعمال تحریم جدید علیه ایران و همچنین عضویت در گروه 20 و اعلام آمادگی برای کمک به کشورهای بحران زده تاکید دارد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت کنندگان در اجلاس G20 ، که روز پنجشنبه در قالب آنلاین برگزار شد، موافقت کردند که برای مقابله با کروناویروس بودجه اختصاص دهند و سایر کشورها و سازمانهای بین المللی را برای انجام این کار فراخواندند. این اجلاس از صندوق بین المللی پول و بانک جهانی می خواهد كه به كشورهاییی که بیش از دیگران دارای مبتلابان به این ویروس هستند كمك كنند. در عین حال، ایالات متحده که جزو گروه 20 اس ، روز پنجشنبه لیست تحریم ها علیه ایران را گسترش داد.

محکوم شدن ایران به پرداخت غرامت چندین میلیارد دلاری در امریکا  - اسپوتنیک ایران
اعمال تحریم های جدید علیه ایران توسط وزارت خزانه داری آمریکا

مالاشنکو با اظهارنظر درباره اقدامات ایالات متحده گفت: "من در این مورد چیز غیرمنتظره ای نمی بینم، زیرا در سیاست آمریکا همواره مواردی وجود دارد که با یکدیگر متناقض هستند."

 وی خاطرنشان کرد: از یک سو ، آمریکا در سطح اجلاس گروه 20 گفتگوهایی انجام داده است که همه افراد بدون توجه به موقعیت سیاسی ، ایمان و غیره به کمک نیاز دارند. اما ، از طرف دیگر ، غیرممکن است که فکر کنیم عامل سیاسی در در این جا از بین برود ، و منظور من تحریم ها است.

به گفته وی بعد از این سخنان "اگر چنین بگویم، که به این بیماری عادت کنید"، همه بر اساس منافع سیاسی خود عمل خواهند کرد.

سازمان بهداشت جهانی در 11 مارس از شیوع کروناویروس جدید با نام کووید19 به عنوان بیماری همه گیر خبر داد. براساس آخرین اطلاعات این سازمان، بیش از 414 هزار نفر در جهان آلوده اند، بیش از 18 هزار نفر جان باخته اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала