کرونا در اسپانیا؛ سالن اسکی مادرید به محل نگهداری اجساد تبدیل شد

© REUTERS / Kacper Pempelکرونا در اسپانیا؛ سالن اسکی مادرید به محل نگهداری اجساد تبدیل شد
کرونا در اسپانیا؛ سالن اسکی مادرید به محل نگهداری اجساد تبدیل شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سالن اسکی روی یخ مادرید به محل نگهداری اجساد قربانیان ویروس کرونا تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، اجساد افرادی که بر اثر اپیدمی ویروس کرونا در مادرید جان خود را از دست دادند، به سالن اسکی روی یخ تحویل داده می شوند که به یک سردخانه موقت تبدیل شده است.

روند خطرناک شیوع ویروس کرونا در اسپانیا - اسپوتنیک ایران
روند خطرناک شیوع ویروس کرونا در اسپانیا

اجساد توسط بخش شرایط اضطراری ارتش تحویل داده می‌شود. اطلاعاتی در خصوص تعداد قربانیان ویروس کرونا که در سالن اسکی روی یخ مادرید نگه‌داری می‌شوند، در دست نیست. مقامات اسپانیا اعلام کردند که این اطلاعات در اختیار خبرنگاران قرار نخواهد گرفت.

تصمیم به استفاده از سالن اسکی روی یخ مادرید پس از آن گرفته شد که اماکن تدفین به دلیل تعداد زیاد قربانیان و در اختیار نداشتن لباس محافظ برای کارکنان، تحویل گرفتن اجساد را متوقف کردند.

تا ۲۵ مارس، تنها در مادرید ۱۴.۵ هزار مورد از عفونت ویروس کرونا به صورت رسمی ثبت شده است که از این تعداد ۱۸۲۵ نفر جان باخته‌اند.

نوع جدید کرونا ویروس در اواخر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین گسترش پیدا کرد و به دنبال آن مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند. دیرتر کارشناسان  به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن  یک ویروس جدید است. در ماه مارس سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده نوع جدید کرونا ویروس یک بیماری همه گیر شده است. تا کنون تعداد مبتلایان به این ویروس در جهان به بیش از ۴۴۶ هزار نفر رسیده است؛ بیش از ۱۹ هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала