هشتگ روحانی تعطیل کن، ترند شبکه‌های اجتماعی +عکس، ویدئو

© AP Photo / Jason DeCrowحسن روحانی
حسن روحانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با بازگشایی ادارات و بانک‌ها، نبود مقررات منع آمد و شد و افزایش ترددهای جاده‌ای همزمان با تعطیلات نوروزی در ایران، کاربران بسیاری نسبت به اقدامات دولت واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران بسیاری نسبت به بازگشایی ادارات و بانک‌ها پس از پنج روز تعطیلی سال جدید، واکنش نشان می‌دهند و با هشتگ روحانی تعطیل کن در فضای مجازی خواسته خود را از رئیس جمهور برای تعطیلی سراسری ایران پیش می‌برند.

View this post on Instagram

A post shared by پایگاه خبری خلیج فارس (@pgnews_ir) on

این کاربران ضمن اظهار تاسف از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و آمار جانباختگان این بیماری عنوان می‌کنند چگونه مردم می‌توانند با باز بودن ادارات و بانک‌ها در خانه بمانند و آیا غیر از این است که با شروع به کار دوباره بانک‌ها و ادارات باید منتظر موج دیگری از بیماری کرونا در ایران باشیم؟!

View this post on Instagram

A post shared by بشکنی | رسانه سلامتی (@beshkani_ir) on

جمعی از این کاربران خشمگین این سوال را مطرح می‌کنند که چرا کسی در ایران پاسخگوی مردم نیست؟! در حالیکه شهروندان کشورهای دیگر با خیال آسوده تعطیل شده‌اند و بدون نگرانی در خانه قرنطینه شده‌اند، آقای روحانی برای قرنطینه برخی شهرها و یا قرنطینه سراسری نه تنها اقدامی نمی‌کند بلکه بسیار نگران تعطیلی کشور نیز می‌باشد؟!

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

کاربرانی عنوان می‌کنند وقتی مراکز تجاری و اصناف در ایران تعطیل هستند، بازگشایی ادارات و بانک‌ها بی‌معنی است، چراکه کارمندان در هر صورت حقوق‌شان را می‌گیرند اما این کسبه هستند که از تعطیلی ضربه سنگینی می‌بینند.

View this post on Instagram

A post shared by ©️TWITTER IRANI Official©️ (@twitterirani) on

گروهی از کاربران اما معتقدند اگر بانک‌ها و ادارات تعطیل باشند همانطور که در فضای مجازی ویدئوهایی از حضور مسافران نوروزی در جاده‌ها بدون توجه به شیوع کرونا در سراسر کشور دیده می‌شود؛ مردم بیشتری به سفر خواهند رفت، بنابراین بهتر است که ادارات و بانک‌ها باز باشند تا از حجم مسافران کمتر شود. اما گروهی مخالف این نظرات هستند و قرنطینه اجباری را لازمه قطع زنجیره کرونا در ایران می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by 😍قُمِ تو 😍 (@qometo) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала