تیم های واکنش سریع برای مراقبت از سیل زدگان وارد شدند

© Sputnik / Samira Esmailyتیم های واکنش سریع برای مراقبت از سیل زدگان وارد شدند
تیم های واکنش سریع برای مراقبت از سیل زدگان وارد شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیر کاهش بلایای وزارت بهداشت ایران از پیشگیری و مراقبت از مردم به تجهیزات مورد نیاز و مقابله با بیماری کرونا در مناطق سیل زده خبر داد..

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، محمد اسماعیل مطلق مدیر کاهش بلایای وزارت بهداشت با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده تا صبح امروز اظهار داشت: 11 استان شامل هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، قم، گیلان، خراسان جنوبی و رضوی، مازندران، سمنان و کرمان تحت تأثیر این حوادث جوی قرار گرفته‌ اند.

بارش برف و باران در ۸ استان ایران - اسپوتنیک ایران
بارش برف و باران در ۸ استان ایران

اسماعیل مطلق با بیان اینکه 21 نفر در این حوادث مصدوم شده‌اند، افزود: در پی این حوادث 12 نفر جان باخته و 2 نفر نیز مفقود شدند.

مدیر کاهش بلایا وزارت بهداشت افزود: تیم‌ های واکنش سریع حوزه سلامت در مناطق آسیب دیده استان‌ های کرمان، هرمزگان و بوشهر جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی حضور پیدا کردند.

مطلق بیان داشت: پیشگیری و مراقبت از مردم به خصوص سالمندان، مادران باردار و جوانان از بیماری کرونا و دسترسی آسان مردم به خدمات پزشکی و مراقبتی به خصوص کودکان از جمله اقداماتی است که توسط دانشگاه‌ های علوم پزشکی مناطق آسیب دیده از سیل انجام‌ می‌ شود.

وی خاطرنشان کرد: پزشکان، بهورزان، مراقبین بهداشت، کارشناسان مدیریت کاهش بلایا، خانواده، بیماری‌ها، بهداشت محیط، تغذیه و روان‌شناسی، در روستاها و شهرهای آسیب از سیل مشغول خدمت رسانی هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала