اهدای گل رز پهپادی به مناسبت روز مادر در لبنان در روزهای کرونایی +ویدئو

© AP Photo / K.M. ChuadaryРазнорабочий несет букет красных роз на цветочном рынке в Лахоре, Пакистан
Разнорабочий несет букет красных роз на цветочном рынке в Лахоре, Пакистан - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ابتکار چند جوان لبنانی که روز مادر را با ارسال شاخه گلی به وسیله پهپاد به مادران لبنانی تبریک گفتند مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان و درگیری کشور لبنان همچون سایر کشورها، شهروندان لبنانی نیز به پویش در خانه ماندن برای قطع زنجیره کرونا پیوستن و خودقرنطینگی را آغاز کردند. اما از آنجایی که لبنان مانند دیگر کشورهای عربی ۲۱ ماه مارس هر سال را به عنوان روز مادر جشن می‌گیرد امسال جشن روز مادر شکل دیگری به خود گرفته بود.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

کریستوفر ابراهیم جوان ۱۸ ساله که قصد داشته مادرش را غافلگیر کند با او هماهنگ می‌کند که به بالکن خانه بیاید. او گل رز قرمزی را با کمک پهپاد به بالکن نزدیک و به مادرش که آنجا منتظر ایستاده بود، هدیه می‌کند. او به همراه دوستانش به چندین ساختمان دیگر در منطقه جنیه می‌روند تا گل‌های رز را به دیگر مادران هم هدیه کنند. این اتفاق اشک شوق مادران حیرت زده را جاری کرده و صحنه‌ای زیبا خلق کرد که با واکنش‌های تحسین‌آمیز کاربران همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by رسانه مستقل خبری (@elnews.ir) on

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند از تماشا چنین صحنه‌‌ای به وجد آمده‌اند و امیدوارند در این روزهای کرونایی جوانان از یاد والدین خود غافل نشوند و به شکل‌ ایمن که سلامتی آنان را به خطر نیندازد باعث خوشحالی آنها شوند.
گروهی از کاربران که این ایده جالب را بسیار امیدبخش و دلگرم‌کننده می‌دانند، معتقدند جوانان با پتانسیلی که دارند می‌‌توانند کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دهند. این کاربران با تحسین این جوانان و تبریک روز مادر به همه مادران دنیا امید دارند شرایط پیش آمده در جهان با همبستگی‌های ملی و مشارکت‌های عمومی بهبود پیدا کند تا بتوانند عزیزان خود را در آغوش بکشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала