سندروم پس از کرونا، عادات مردم را تغییر می دهد

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر سندروم پس از کرونا، عادات مردم را تغییر می دهد
سندروم پس از کرونا، عادات مردم را تغییر می دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اقتصاددانان پیش بینی می کنند که در آینده، پس از اینکه جامعه بشری کرونا را شکست دهد، افراد دارای یک سندرم پس از سانحه می شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، تحلیلگران تغییرات بی سابقه ای را در اقتصاد جهانی به خاطر کرونا پیش بینی کردند. اولین تغییر مربوط به رفتار و خدمات مصرف كننده در مورد کالاهای اشتراکی خواهد بود.

اقتصاددانان پیش بینی می کنند که در آینده، پس از اینکه جامعه بشری کرونا را شکست دهد، افراد دارای یک سندرم پس از سانحه می شوند که این امر روی عادت مصرف کننده آنها تأثیر خواهد گذاشت. به ویژه اینکه آنها نسبت به خدماتی که شامل اشتراک گذاری با چندین نفر می شود، بسیار محتاط تر خواهند شد.

مقام ایرانی دستور تحت تعقیب قرار دادن پدر طب اسلامی را صادر کرد - اسپوتنیک ایران
مقام ایرانی دستور تحت تعقیب قرار دادن پدر طب اسلامی را صادر کرد

معروف ترین و بارزترین مورد می توان به خودروهای کرایه ای اشاره کرد که در آن راننده پس از استفاده از خودرو آن را تحویل می دهد و شخص دیگری از آن استفاده می کند. اکنون بسیاری از شرکت ها ادعا می کنند که پس از دریافت خودرو از راننده و قبل از تحویل آن به راننده جدید، به ضد عفونی کردن اتاق خودرو توجه بسیار بیشتری نشان می دهند. با این حال، در آینده ممکن است حتی این کار نیز برای مشتریانی که تابحال استفاده اشتراکی از ماشین، دوچرخه، اسکوتر و چیزهای دیگر را ترجیح می دادند کافی نباشد.

همچنین، این اثر ممکن است روی سرویس اجاره خانه به صورت روزانه نیز تأثیر بگذارد، که مسافران با این سرویس ها آپارتمان های ساکنان محلی را در شهرهای مختلف جهان اجاره می کردند. کارشناسان پیش بینی می کنند که در آینده نه تنها گردشگران بلکه صاحبان املاک نیز از اجاره دادن ملک خود به هر شخصی ترس داشته باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала