نفت 25 دلاری

© Fotolia / AshDesignقیمت نفت
قیمت نفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاهش 1 دلار و 60 سنت در قیمت هر بشکه نفت برنت به ثبت رسید.

به گزارش اسپوتنیک، در زمینه شیوع ویروس کرونا در جهان، قیمت نفت روزانه کاهش می‌یابد. قیمت نفت برنت در جریان معاملات بورس ICE در لندن تا 7 و 9 دهم درصد افت کرد و به 25 دلار در ازای هر بشکه رسید.

قیمت نفت ماه آوریل با افت هفت و نیم درصد به 21 دلار در ازای هر بشکه کاهش خواهد یافت.

ویروس کرونا همچنین موجب به راه افتادن ترس و وحشت و موج فروش در سایر بازارها شده است. این بیماری همچنین موجب اختلال در کسب و کارها، بازارها و زندگی روزمره شده است.

ادامه افزایش بهای نفت در شرایط تخفیف قرنطینه کرونایی در جهان  - اسپوتنیک ایران
تهدید آمریکا: درباره کاهش عمدی قیمت نفت از سوی مسکو و ریاض تحقیق خواهیم کرد

قیمت نفت خام آمریکا نیز بزرگترین افت از سال 2008 را پشت سر گذاشت. قیمت نفت برنت هم افت زیادی را شاهد بود که بزرگترین افت این شاخص نفتی از زمان بحران مالی سال 2008 تاکنون بود.

سازمان بهداشت جهانی روز 11 ماه مارس شیوع ویروس کرونا را «همه‌گیر» نامید. شمار رسمی و ثبت شده مبتلایان به بیماری کووید-19 تا 22 مارس در سراسر جهان به 335هزار و 865 نفر رسید. ویروس کرونا تا صبح 23 مارس باعث مرگ 14612 نفر شده است.شمار کلی مبتلایان کرونا در اروپا نیز از مرز 150 هزار نفر فراتر رفت.

در 31 دسامبر سال 2019، مقامات چینی از شیوع ذات الریه پنومونی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند. کارشناسان عامل ایجاد کننده بیماری را شناسایی کرده اند، این یک ویروس جدید است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала