مقام ایرانی دستور تحت تعقیب قرار دادن پدر طب اسلامی را صادر کرد

© Fotolia / Branislavمقام ایرانی دستور تحت تعقیب قرار دادن پدر طب اسلامی را صادر کرد
مقام ایرانی دستور تحت تعقیب قرار دادن پدر طب اسلامی را صادر کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی ایران، حسین روازاده را که از وی به عنوان پدر طب ایرانی اسلامی یاد می شود را به خاطر تجویز مستقیم دارو برای درمان کرونا تحت تعقیب قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از صدای ایران، علی فتاحی، معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی ایران، حسین روازاده را که از وی به عنوان پدر طب ایرانی اسلامی یاد می شود را به خاطر تجویز مستقیم دارو برای درمان کرونا تحت تعقیب قرار داد.

وقتی کارشناس طب سنتی می گوید دیگر لازم نیست مسواک بزنید +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
وقتی کارشناس طب سنتی می گوید دیگر لازم نیست مسواک بزنید +عکس،ویدئو

وی در نامه‌ای به سه دانشگاه علوم پزشکی بهشتی، تهران و ایران و همچنین سرپرست دادسرای ویژه‌ی جرایم پزشکی، "پدر طب ایرانی اسلامی" را تحت تعقیب قرار داد.

متن نامه‌ی دکتر فتاحی به شرح زیر اعلام شد:

معاون محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
معاون محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران
معاون محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران
معاون محترم دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 26 ( ویژه جرایم پزشکی)

با سلام
احتراما با توجه به تبلیغات درمان بیماران کرونا و تجویز مستقیم دارو توسط آقای دکتر حسین روازاده در سایت منسوب به ایشان به آدرس www.ravazadeh.com و تخلف نامبرده مبنی بر خارج از پروتکل درمانی ستاد مبارزه با کرونای کشوری و با عنایت به تخلفات و محرومیت‌های متعدد ایشان، مستدعی است دستور فرمایید در خصوص محل طبابت نامبرده اعماد ماده 20 گردد.

توضیح ماده 20: چنانچه تعطیل موقت آن بخش از موسسه و مرکز بهداشتی و درمانی و مطب و دفاتر حرف وابسته پزشکی که مربوط به موضوع و محل ارتکاب تخلف است برای انجام تحقیقات یا جلوگیری از ادامه تخلف انتظامی یا مصالح تندرستی جامعه ضروری باشد، دادستان انتظامی می‌تواند پلمپ مرکز فوق را حسب مورد از دادسرای عمومی و انقلاب محل و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست نمایند.

دکتر علی فتاحی، معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی
29 اسفند 98

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала