سیل بهاری در ایران 7 قربانی برجا گذاشت + ویدئو

اشتراک
در استان های هرمزگان، فارس، بوشهر، قم، گیلان، کرمان و سیستان و بلوچستان، 9 نفر مصدوم شدند.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به رسانه‌های داخلی، سخنگوی سازمان اورژانس ایران از جان باختن هفت نفر و مفقود شدن دو نفر بر اثر سیل در کشور تا صبح امروز خبر داد.

بر اساس گزارش ها و هشدارهای سازمان هواشناسی تا صبح روز چهارم فروردین 1399 در استان های هرمزگان، فارس، بوشهر، قم، گیلان، کرمان و سیستان و بلوچستان، 9 نفر مصدوم شدند و متاسفانه هفت نفر نیز جان باختند.

وی افزود:« سیلاب های گسترده در این استان ها موجب مصدومیت ۹9نفر شد که  پنج نفر از آنها به مراکز درمانی اعزام و چهار نفر دیگر نیز در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

​متاسفانه تا کنون هفت نفر در این هفت استان جان خود را از دست دادند به گونه ای که در بندرعباس یک زن 32 و یک دختر 5 ساله به علت گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب، لارستان یک مرد 58 ساله به علت گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب، بندر کنگان یک نفر و در قم سه نفر شامل یک خانواده جوان با کودک شش ماهه به علت ریزش تونل بر اثر بارش باران جان خود را از دست دادند.

​متاسفانه بر اثر سیل در شهرستان رودان هرمزگان دو نفر مفقود شدند و تلاش ها برای یافتن این افراد ادامه دارد. انتظار داریم که با توجه به شیوع بیماری کووید-19 و توصیه های مکرر وزارت بهداشت مبنی بر ماندن مردم در منازل شان برای قطع زنجیره انتقال ویروس، از رفت و آمد و تردد های غیرضروری پرهیز شود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала