حجت الاسلام بی آزار، روحانی مدعی طب اسلامی را مورد انتقاد شدید قرار داد+ویدیو

© Sputnik / Arina Topolevaحجت الاسلام بی آزار، روحانی مدعی طب اسلامی را مورد انتقاد شدید قرار داد+ویدیو
حجت الاسلام بی آزار، روحانی مدعی طب اسلامی را مورد انتقاد شدید قرار داد+ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چندی پیش در اقدامی عجیب یک روحانی جوان به بیمارستان‌های گیلان و اصفهان سر زده و با ورود به بخش قرنطینه از خود فیلم‌هایی گرفت که نشان می‌دهد مشغول مداوای بیماران مبتلا به ویروس کروناست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام بی آزار تهرانی، روحانی جوانی که به عنوان نیروی جهادی در بیمارستان‌های محل قرنطینه بیماران کرونایی فعالیت می کند از روحانی گیلانی مدعی طب اسلامی که نامش مرتضی کهنسال است و با حضور در یکی از بیمارستان‌های شهرستان انزلی کلیپ هایی تهیه کرده بود به شدت انتقاد کرد و گفت: این رفتار باعث تخریب زحمات جهادگران در این عرصه می شود.

کانال روزنامه همشهری از بازداشت روحانی مدعی طب اسلامی خبر داد و اعلام کرد گفته می‌شود مرتضی کهنسال که ویدئوی او در ملاقات با بیماران کرونایی منتشر شده، بازداشت شده است. همچنین شنیده شده که متهم در حال حاضر در شهرستان بندر انزلی نبوده و تلفن همراه خود را خاموش کرده است.

مقام ایرانی دستور تحت تعقیب قرار دادن پدر طب اسلامی را صادر کرد - اسپوتنیک ایران
مقام ایرانی دستور تحت تعقیب قرار دادن پدر طب اسلامی را صادر کرد

مرتضی کهنسال یکی از شاگردان عباس تبریزیان است که چندی پیش در اقدامی عجیب به بیمارستان‌های گیلان و اصفهان سر زده و با ورود به بخش قرنطینه از خود فیلم‌هایی گرفته که نشان می‌دهد مشغول مداوای بیماران مبتلا به ویروس کروناست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала