خبیث ترین دشمن ملت ایران آمریکاست

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر خبیث ترین دشمن ملت ایران آمریکاست
خبیث ترین دشمن ملت ایران آمریکاست  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبر ایران مسئولان آمریکایی را دروغگو، وقیح، طماع، شارلاتان، ظالم، سنگدل، بی رحم و تروریست نامید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، آیت الله خامنه ای، رهبر ایران آمریکا را خبیث ترین دشمن ملت ایران نامید و گفت: مسئولان آمریکایی هم دروغگو و وقیح اند، هم طماع و شارلاتان و ظالم و سنگدل و بی رحم و تروریست هستند. اینطور دشمنی در مقابل ماست.

اظهارات کارشناس درباره طرح ترامپ و آیت الله خامنه ای در مسئله فلسطین  - اسپوتنیک ایران
اظهارات کارشناس درباره طرح ترامپ و آیت الله خامنه ای در مسئله فلسطین

وی افزود: با قاطعیت می گویم که ملت ایران ملت صبوری است. ما مسئولین البته گاهی بی صبری کردیم ولی ملت ایران 40 سال است صبور بودند. برخی روشنفکرنماها هم بی صبری نشان دادند و برخی بی صبری را به سمت همکاری با دشمن هم بردند. نقطه مقابل آن، جوانان مومن زیادی است که در عرصه فرهنگ و علم و فناوری و سیاست و بین الملل درک درستی دارند. صبر کردن یعنی تسلیم نشدن و با شجاعت و عقل جلوی دشمن را گرفتن.

رهبر ایران حفظ جمعیت جوان کشور را یکی از ابزارهای قدرت دانست و گفت: کشورما کشور جوانی است و اگر موالید در این کشور به قدر کافی تولید نشوند -که الان نیست- چند صباح دیگر نسل جوان در کشور کمیاب می شود.

وی درباره فضای مجازی گفت: فضای مجازی امروز بر زندگی همه مردم دنیا حاکم است و قوت در آن حیاتی است. و یا در بهداشت و درمان که الحمدلله محققان و پزشکان و خبرگان ما کار زیادی در این زمینه کردند. جهش تولید که مطرح کردیم نیز از ابزارهای قدرت است.

آیت الله خامنه ای درباره شیوع ویروس کرونا گفت: ما امروز با عوارض یک بیماری وسیع و همه گیر بین المللی که تقریبا در همه کشورهای دنیا مشغول گرفتن تلفات است روبرو هسیم. حالا برخی حقایق را می‌گویند و برخی هم پنهان می کنند. باید به دستورات ی که برای حفط جان افراد و کشور و کنترل این بیماری خطرناک داده یم شود عمل کنند.

وی در پایان گفت: تجربه 40 ساله نشان می دهد که کشور ظرفیت مقابله با مسائل و چالش ها را در هر سطحی دارد. دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا را ان شاالله همه عمل کنند. حتی اجتماعات دینی در کشور تعطیل شد که در تاریخ ما به این شکل بی سابقه است که حتی حرم های مطهر و نمازهای جمعه تعطیل شود ولی چاره ای نبوده و مصلحت اینگونه بوده است. ان شاالله خداوند متعال این بلا را از سر ملت ایران و همه ملت های مسلمان و همه مردم جهان کم کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала