گزارش و تحلیل

خطر تحریم های آمریکا بر جامعه جهانی

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر خطر تحریم های آمریکا بر جامعه جهانی
خطر تحریم های آمریکا بر جامعه جهانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایالات متحده آمریکا به بهانه تحریم اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران یک جنگ تمام عیار سرد تحت پوشش تحریم های اقتصادی بر علیه مردم ایران راه انداخته است.

اسپوتنیک - بر کسی پوشیده نیست که بر عکس اظهار نظر های مقامات آمریکایی این تحریم ها مستقیما مردم و ملت ایران را تحت تاثیر قرار داده و مقامات آمریکایی هم بخوبی این را می دانند.

برخی باور دارند که از زمان به قدرت رسیدن آقای بوش در ایالات متحده نئونازی ها قدرت را در این کشور در اختیار گرفته اند و همه اتفاقاتی که پیش می آید را با رفتار نازی ها در زمان هیتلر مقایسه می کنند و جالب اینکه بسیاری از این سیاست ها دقیقا همان سیاست ها می باشد.

درخواست روسیه برای لغو تحریم های آمریکا علیه ایران - اسپوتنیک ایران
درخواست روسیه برای لغو تحریم های آمریکا علیه ایران

استفاده از سلاح های کشتار جمعی مخصوصا سلاح های تحریم شده و انبار کردن سلاح هایی که می تواند چندین بار جهان را نیست و نابود کند همه در راستای این تفکرها است و بعضی وقت ها مشاهده می کنیم برخی هنرمندان هالیوودی که از پشت پرده ها با خبر می شوند پیشاپیش فیلم هایی در این راستا می سازند.

کما اینکه مثلا می بینیم که فیلمی در مورد انتشار ویروس کرونا در جهان نیز حدود ده سال پیش ساخته شده.

تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.

آیا تصادفی است که ویروس کرونا دو سه هفته پس از حضور حدود دویست نظامی آمریکایی در شهر ووهان چین برای شرکت در مسابقات تیم های ارتش های جهان منتشر شده است؟

ظریف: دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی در نوروز افتخار می‌کند - اسپوتنیک ایران
ظریف: دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی در نوروز افتخار می‌کند

اصلا فرض کنیم که این ویروس به صورت جهش یافته در چین ظهور کرد، آیا آمریکایی ها متوجه نیستند که این ویروس می تواند به سرعت در کل جهان انتشار پیدا کند؟

در حالی که قبل از مشخص شدن انتشار ویروس کرونا در ایران این کشور تعدادی کیت ها و دستگاه های تشخیص را از کشورهای اروپایی خریداری کرده بود اما به یکباره آمریکایی ها با فشار بر انگلیسی ها اجازه ارسال این تجهیزات و دستگاه های تشخیص به ایران را نداده اند و تا زمانی که ایرانی ها توانستند دستگاه ها و کیت های تشخیص ابتلای برخی مریضان به ویروس کرونا را تهیه کنند تعداد زیادی از ایرانی ها به این ویروس مبتلا شده بودند از جمله پزشکان و پرستاران و حتی شخصیت های سیاسی.

آیا این ماجرا ثابت نمی کند که آمریکایی ها عمدا می خواستند این ویروس در ایران منتشر شود؟

اصلا همه اینها به کنار.

حال که ویروس در ایران منتشر شده آیا ادامه تحریم های آمریکا که منجر به توقف ارسال تجهیزات پزشکی و دارو به ایران شده نشان نمی دهد که آمریکایی ها در صدد نابودی کل ملت ایران می باشند؟

پاکستان خواستار لغو تحریم‌های ایران شد - اسپوتنیک ایران
پاکستان خواستار لغو تحریم‌های ایران شد

بعضی ها در مورد انتشار این ویروس در آمریکا صحبت می کنند و مدعی می باشند که خود آمریکایی ها هم با این ویروس دست و پنجه نرم می کنند.

باید توجه داشت که طبق تفکر نازی ها افراد ضعیف جامعه که باری بر این جامعه هستند باید نابود شوند.

آیا ماجرای هلوکاست را فراموش کرده اید؟

این یک هلوکاست از نوعی دیگر است.

آقای برنی ساندرز، رقیب دمکرات آقای ترامپ در انتخابات هفته پیش اظهار داشت که فقط طی سال گذشته بیش از سی هزار آمریکایی به دلیل قطع بیمه شان توسط ترامپ جانشان را از دست دادند و ترامپ حتی یک پلک هم نزده.

توقع دارید آقای ترامپ برای کشته شده غیر آمریکایی ها بخواهد ناراحت شود.

یا اینکه برای کشته شدن بی خانمان ها و افراد وابسته به گروه های اجتماعی پایین جامعه آمریکا که خودش آنها را افراد پست می نامد ناراحت شود.

یک نگاه به لیست کشته شدگان از ویروس کرونا در آمریکا بکنید تا ببینید چه آمریکایی هایی با این ویروس کشته شده اند.

سازمان ملل تهدید به قتل گزارشگر ویژه این سازمان توسط عربستان را تایید کرد - اسپوتنیک ایران
درخواست ایران از جهانیان: از امریکا بخواهید تحریم ها علیه ما را لغو كند

طبق تفکر نئونازی ها اگر حدود یک سوم جمعیت آمریکا که طبق تصور آنها بار بر جامعه این کشور به حساب می آیند حذف شوند آمریکا قدرت مند تر می شود.

در ضمن آیا توجه داشته اید که اسراییلی ها از این ویروس مصون می باشند و هیچ کشته یهودی ای در اسراییل بر اثر این ویروس وجود ندارد.

آیا این را نمی توان به این دلیل دانست که آنها پادزهر ویروس را در اختیار دارند یا اینکه از نظر ژنتیکی ساختار ویروس به گونه ای است که ژن خاصی را هدف قرار می دهد؟

آیا توجه دارید که در اروپا کشورهایی هدف ویروس قرار گرفته اند که در جنگ جهانی دوم همپیمان اصلی هیتلر بودند "ایتالیا و اسپانیا"؟

این دو کشور همچنین در زمینه های مختلف با سیاست های ترامپ مخالفت کرده اند و علیرغم اینکه عضو ناتو هستند اما با او همکاری نکرده اند.

به هر صورت ادامه تحریم های آمریکا بر علیه ایران امروزه فقط یک خطر بر علیه ملت ایران نیست بلکه خطری بر علیه کل جهان است چون خواه نا خواه این ویروس به کشورهای همجوار و سپس به دیگر کشورها منتقل می شود و همه درگیر آن خواهند شد، البته به جز آنهایی که پادزهر را در اختیار دارند یا از نظر ژنتیکی ویروس به گونه ای ساخته شده تا به آنها سرایت نکند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала